Capitolul 20

234 20 0
                                    

"Deci, băieți, aveți deja întâlniri pentru banchet?"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Deci, băieți, aveți deja întâlniri pentru banchet?"

Zâmbetul mamei este strălucitor când întreabă, contrastând tensiunea de la masa de seară. Nu se întâmplă adesea să i ne alăturăm ei și tatei pentru prostia asta de Brady Bunch, dar ne-a rugat frumos, așa că...

Ca să nu mai spun, cred că are nevoie de o pauză, după ce-a avut de-a face zilnic cu tatăl nostru.

"Întâlniri?" Sterling contracă, râzând. "Nimeni nu mai face asta, mamă. Te duci singur, apoi te cuplezi cu prietenii când ajungi acolo."

Mâna minusculă și îngrijită a mamei noastre se trântește la piept. Frumoasa din sud a familiei pare cu adevărat îngrozită de acest răspuns.

"Glumești cu mine? O parte din distracția de a merge la aceste lucruri era să aștepți ca 'băiatul' să vină în sfârșit să te invite." Spune. "Nu pot să cred că generația voastră a scăpat de toate astea. Unele tradiții merită păstrate."

"Și unele nu sunt altceva decât niște fantezii drăguțe care se învârtesc în capul tău de femeie." Intervine tata cu un râs morocănos. "E o prostie. Tu, dintre toți oamenii, ar trebui să știi asta."

Abia observă că ne holbăm cu toții în timp ce stivuiește cartofi în furculiță.

Nu l-am știut niciodată să piardă șansa de a o deaprecia, femeia care i-a născut fiii și i-a stat alături în timp ce el și-a construit imperiul din nimic. I se pare că e doar o bucățică bună la braț în zilele noastre.

Știți, când nu există vreo minoră profitoare care să se legene pe nucile lui.

"Ei bine, pare o oportunitate ratată, atâta tot. E șansa perfectă de a arăta oricăror domnișoare pentru care aveți ochi că sunt speciale pentru voi." Adaugă mama. După ce vorbește, privirea îi coboară în farfurie și o lasă așa.

"Pam, te rog. Băieții ăștia sunt atleți de top. Pot avea orice fată vor din orașul ăsta blestemat. Ar fi o prostie să intre la dans cu tipe la braț. E ca și cum ai duce nisipul la plajă." Latră cu un râs.

Urmează o tăcere incomodă, dar tatăl meu pare să fie complet inconștient de faptul c-a distrus atmosfera, ca de obicei.

"Care e verdictul cu privire la South Cypress?" Întreabă, luând o înghițitură din paharul de vin în timp ce schimbă subiectul.

"Suntem solizi anul acesta." Răspunde Sterling. "Am câștigat împotriva lor acum câteva săptămâni, așa cum știam c-o vom face."

"Abia." Atacă tata. Acel singur cuvânt este rostit tăios și o privire nemulțumită trece asupra mea și a fraților mei.

"A fost o victorie curată și..."

"Sunteți Golden." Spune, întrerupându-l pe Dane. "Voi, băieți, sunteți buni. Al naibii de buni." Adaugă. "Este motivul pentru care fiecare dintre voi a ajuns la NCU. Așadar, cum credeți că se simte antrenorul de acolo că viitoarele sale vedete au furat la limită o victorie împotriva unei școli sărace și de rahat precum South Cypress?"

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum