Urme de zgârieturi pe un braț.
O vânătaie uriașă pe umăr.
Ce naiba se întâmplă cu fata asta?
Observă că o privesc și își reglează breteaua costumului de baie. Sigur, de parcă asta o va ascunde.
Eșec total.
Sunt atât de distras de semnul profund violet pe care-l poartă, încât cu greu aud scurta prelegere a doamnei C despre siguranța piscinei și să fim atenți la împrejurimile noastre. Chiar și atunci când ne lasă să sărim în piscină, eu sunt unul dintre ultimii care se mișcă.
Singura mai ezitantă decât mine e Sudista. Probabil din cauza incidentului de săptămâna trecută care a dus-o aproape de a se îneca.
"Pregătit pentru asta?" Întreabă doamna C, apropiindu-se de mine din spate. Mă uit la ea și apoi îi urmăresc privirea înapoi spre Sudistă. "Va avea nevoie de multă muncă, dar probabil că ești cel mai puternic înotător pe care îl am."
Îmi șterg îngrijorarea din expresie și încuviințez. "Nu va fi o problemă."
Doamna C afișează un zâmbet strâns. "Bun. Azi e prima ta zi la serviciu."
Se întoarce și mă lasă singur și sunt conștient de ce oportunitate uriașă e asta pentru a intra în continuare pe sub pielea Sudistei, dar din anumite motive, nu simt asta azi. Poate că sunt vânătăile și tăieturile pe care dorește cu disperare să le ascundă. Oricare ar fi cazul, nu pot scăpa de ideea că probabil a avut destul iad în weekend.
Când mă apropii, aruncă o privire îngrijorată spre mine. Una care-mi dă un sentiment la care nu mă așteptam.
Vinovăţie.
Există o teamă reală și neîncredere în ochii ei și am făcut tot ce mi-a stat în putere pentru a le pune acolo.
"Nu azi, West." Oftează. "Știu ce a spus doamna C, dar am de gând doar să merg o oră în jurul piscinei, ca să fii eliberat de sarcini."
Ochii îmi sunt ațintiți asupra ei în timp ce coboară treptele, tresărind când recele îi atinge noi părți ale pielii. În calitate de admirator secret al siluetei ei, observ când recele îi ajunge la sâni, întărindu-i sfârcurile sub costumul de baie.
Concentrează-te, nemernicule.
"Nu eu decid." Răspund, ascunzând toate urmele de simpatie și poftă din tonul meu. "Nu pic unul dintre cele mai ușoare cursuri pe care le am pentru că tu n-ai chef să depui efort."
Privirea i se întunecă când i mă alătur în apă, păstrând o distanță destul de mare între noi. Mai ales pentru a mă asigura că nu sunt tentat s-o fut din ochi, așa cum am făcut-o acum o secundă.
"Deci, cât de nasoală ești la asta, mai exact?" Întreb. "Poți măcar să plutești?"
Se uită urât la mine din greu acum. "Hmm... să vedem. Părea c-aș putea pluti săptămâna trecută? Știi, când practic m-am înecat?"
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Novela JuvenilWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...