În ultimele zece minute, am privit-o doar stând acolo, îndoită, cu ambele brațe încrucișate peste stomac. Cu fiecare secundă, mă simt atras, dar mă abțin.
Nu e responsabilitatea mea și n-am de gând s-o las să creadă că e responsabilitatea mea.
Totuși, observ că ceva pare în neregulă.
Când Dane îmi dă coate pentru a-mi atrage atenția, îmi dau seama că nu sunt tocmai discret.
"Omule, du-te și vorbește cu fata." Sugerează, atrăgând atenția asupra a ceea c-am încercat să păstrez pentru mine — că sunt conștient de ea. Tot timpul.
"Nu vreau să vorbesc cu ea." Îl lămuresc. "Pur și simplu nu arată bine."
Simt că mi se întărește postura și tensiunea din umeri. Și apoi, cu câteva secunde înainte să cedez și să-mi plimb fundul încăpățânat acolo, începe să alunece de pe scaun.
Un copil observă și îi prinde capul chiar înainte să lovească iarba, dar fug deja într-acolo, ocolind pietre funerare și împingând deoparte pe oricine îmi stă în cale.
"Mișcă!" Strig, făcând mulțimea să se împrăștie.
Puștiul care a prins-o se dă înapoi și el, ridicând mâinile în aer. "N-am făcut nimic, omule. Îți jur. Tocmai a început să alunece de pe scaun."
N-am timp să-i spun că știu deja asta, așa că îl ignor în schimb, pentru că nu înțeleg ce văd. Am crezut că e doar mangă, dar buzele îi sunt albastre, iar fața și gâtul îi sunt acoperite de pete mici și roșii. Aplecându-mă, aud un șuierat slab și intru direct în modul de panică, realizând că sunetul este pentru că abia mai are aer.
"Rodriguez!" Strig, determinând pe cineva să-i zguduie fundul beat înapoi la conștiință, sperând că știe ce e în neregulă, dar nu funcționează. Abia poate deschide ochii, ceea ce o face complet inutilă pentru mine acum.
Îmi împing brațele sub Sud și o ridic din iarbă, aducându-i trupul fără vlagă lângă al meu. Înainte să mă pot gândi măcar la ce să fac în continuare, îmi mișc fundul în jos pe deal, îndreptându-mă spre mașina mea.
"Ce s-a întâmplat?" Întreabă Sterling, alergând după mine.
"Nu știu, dar abia respiră. Pare un fel de reacție alergică?"
Aud panica în vocea mea și știu că oricine altcineva care mă urmărește o aude de asemenea. Dar la dracu. Îmi pasă de fată.
Chiar și în ciuda mea... îmi pasă de ea.
Lăsăm în urmă lumina slabă a petrecerii și ne repezim în pădurea neagră ca bezna de dincolo. Îmi pierd complet mințile în acest moment, știind că n-am timp de pierdut.
Ceva nu e în regulă cu ea, ceva mai mult decât acea băutură urcându-i-se la cap. În acest moment, un medic e singurul care poate ajuta.
Lumina lunii strălucește de pe plafonul mașinii mele și răsuflu ușurat.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...