Capitolul 35

208 20 5
                                    

Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca sora mea să vadă poze cu mine și West plasate pe toate rețelele de socializare, dar asta e

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca sora mea să vadă poze cu mine și West plasate pe toate rețelele de socializare, dar asta e. Nu pot lua nimic înapoi.

Mulțumesc, Pandora.

Presupun că ăsta e prețul vieții în Cypress Pointe. Costul de a fi târâtă într-un fel în peșteră în care locuiește elita din partea de nord.

După o conversație lungă cu Scar despre cum West și cu mine nu ne-am tras-o în piscină în seara asta, am ajuns în sfârșit să-mi fac temele. Acum că le-am terminat, îmi fac curaj s-o sun pe Jules.

Linia sună și răspunde la al doilea bip. Acel sentiment de groază revine aproape instantaneu

"Omule." Răspunde. "Dacă nu e vorba despre cum tu și West v-ați tras-o în piscină, n-am nimic să-ți spun. Ce ți-a luat atât de mult să suni?"

Râd puțin. Nu e nimic altceva decât un miracol că nu m-a sunat prima.

"Nu făceam sex." Explic, sunând din ce în ce mai mult ca un politician, lucrând pentru a-mi curăța numele după o campanie de calomnie.

"Ei bine, cu siguranță așa mi s-a părut mie." E răspunsul ei impertinent. "Și... așa i s-a părut și lui Ricky."

Din anumite motive, să aud asta îmi face stomacul să se tulbure brusc.

"Te-a sunat?" Întreb cât pot de dezinvolt.

"Ei bine, a început să trimită o serie de mesaje, dar l-am sunat când m-am săturat să tastez." Spune. "Dar da. Rahat ca ăsta e greu de văzut pentru el, știi?"

Știu asta, ceea ce e un alt motiv pentru care urăsc faptul că Pandora și spionii ei plasează astfel de lucruri online pentru ca toți să le vadă. Și cu zero context. Nu că acel context ar fi ajutat această situație, dar totuși.

"Dacă te face să te simți mai bine, te-am acoperit, în ciuda faptului că poza a spus totul." Adaugă. "I-am spus că probabil nu e ceea ce pare. Nu sunt sigură că m-a crezut, dar am încercat."

Un oftat frustrat mă părăsește și nu e greu de imaginat cât de supărat trebuie să fie Ricky acum.

"Mulțumesc, oricum. O să-l sun mâine." Decid.

"Mmm... poate ar fi bine să-i acorzi ceva timp." Mă sfătuiește dulce Jules, probabil ca să-mi scutească sentimentele. "Încă procesează ideea ca tu să fii cu altcineva. În mintea sa, cred că probabil vei fi mereu fata lui. Va dura ceva timp să accepte că ești cu West acum."

Tac, pentru că nu sunt cu West, ceea ce mă aduce la motivul pentru care am sunat-o în seara asta. Tragându-mi ambele picioare în pat, mă fac confortabilă înainte de a mă scufunda cu capul înainte într-o conversație incomodă. Căzând pe spate, mă strecor sub o pătură și mă uit la luminile sclipitoare pe care le-am întins la întâmplare pe tavan cu ace.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum