Capitolul 24

182 20 0
                                    

Ne întoarcem la școală cu geamurile închise

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ne întoarcem la școală cu geamurile închise. Temperatura a scăzut destul de mult de când am ieșit de la liceu. Scar și Jules sunt la fel de entuziasmate să fie aici ca înainte, dar niciuna nu mi-a spus vreun cuvânt despre West. Au avut o mulțime de întrebări când au auzit pentru prima oară că mi-a vandalizat mașina — prin Pandora, desigur — dar le-am ocolit pe fiecare până când nici Scar, și nici Jules, n-au știut ce să înțeleagă. Deocamdată, nimeni n-are idee cât de volatile sunt cu adevărat lucrurile între noi.

Chiar și așa, oamenii nu sunt siguri ce să creadă.

Oare chiar o făcuse West? Sau a fost altcineva?

Acestea sunt șoaptele din vânt. Unii presupun că e rezultatul unei lupte urâte care a dispărut de atunci în aer. Ceea ce, destul de ironic, i-a făcut să creadă că eu și West suntem mai serioși decât credea oricine inițial. Oricum naiba s-ar întâmplă asta. Alții se întreabă dacă totul a fost un fel de răzbunare amară din partea lui Parker, pentru că i-am furat tipul sau ceva de genul ăsta. Cred că asta se întâmplă când nu există fotografii, ci doar relatări ale martorilor oculari.

Sunt sigură că motivul pentru care nu există fotografii este că cine l-a văzut pe West modificându-mi mașina i-a fost prea frică de el ca să facă vreuna.

Oricum, indiferent de concluziile pe care le-au tras oamenii, greșesc. Asta e tot ce știu.

Mă surprind zâmbind când trag în parcare, gândindu-mă la ce-am făcut mai devreme și rugându-mă să-mi fi ascuns toate urmele.

Scar s-a uitat la mine de parcă aș fi fost nebună când m-am întors la mașină după ce mi-am curățat vopseaua spray de pe mâini, apoi am intrat în casă târând doi saci de gunoi plini cu pantalonii suplimentari ai echipei de fotbal. Îi voi returna până la urmă, dar deocamdată sunt ai mei.

I-am luat din camera de depozitare a vestiarului în timpul mitingului favorabil. De fapt, Lexi a luat acest rol, când a decis că eu am prea multe de pierdut dacă sunt prinsă. În timp ce ei, pe de altă parte, i-ar prinde bine câteva zile libere dacă ar fi suspendată din cauza asta. Așa că, în timp ce ea și-a făcut partea ei, eu am făcut-o pe a mea.

Pe care toți cei care participă la acest meci o vor vedea destul de curând.

O zăresc pe Lexi imediat după ce parchez, iar terenul e deja plin. Anul acesta, departamentul de atletism a decis să organizeze meciul mai devreme în cursul zilei, astfel încât elevii să poată rămâne după școală pentru a se asigura că tribunele sunt la capacitatea maximă.

Bun pentru optică. Bun pentru finanțare.

Lexi îmi face semn cu mâna și le duc pe Scar și Jules într-acolo, prezentându-le pe cele trei pentru prima dată. Lexi recunoaște că de obicei evită astfel de adunări precum ciuma, dar seara asta e foarte specială.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum