Capitolul 22

191 20 0
                                    

Datorită unchiului Dusty, nu sunt o începătoare completă când vine vorba de drama obișnuită cu mașina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Datorită unchiului Dusty, nu sunt o începătoare completă când vine vorba de drama obișnuită cu mașina. De exemplu, nu sunt o cauză disperată, pierdută, atunci când trebuie să atașez din nou cauciucurile după ce un nemernic crede că e drăguț să le scoată.

Am fost ușor impresionată că Dane și Sterling și-au luat responsabilitatea de a le pune pe cele două din spate atunci când m-am întors din... orice s-ar fi întâmplat cu West. Totuși, am țipat la ei imediat ce mi-am dat seama ce fac. Pentru că, dacă ar fi vrut să facă ceea ce trebuie, ar fi trebuit să vorbească când fratele lor idiot a început să se încurce cu mașina mea.

Deci, oricât de mult mi-ar fi plăcut să las pe altcineva să termine treaba, nu mi-am permis. Dacă se simt vinovați, atunci așa să fie. O merită.

Încă mă gândesc la încercarea lor slabă de a-și îndrepta greșelile când parchez pe aleea mea. Din fericire pentru mine, mașina lui Mike nu e parcată pe stradă unde se află de obicei, ceea ce înseamnă că e la casa lui adevărată.

Barul.

Oricât de mult urăsc să bea, prefer să fie acolo decât aici. Cu ultimele săptămâni pe care le-am avut, un pic de liniște merge.

Mă întind să-mi iau geanta de pe podeaua din partea pasagerului, iar durerea ascuțită care îmi trece prin umăr servește ca o amintire a ultimei mele întâlniri cu acel bărbat. Vânătaia dispăruse într-o pată groaznică de galben, verde și maro pe pielea mea, dar West renunțase să mai întrebe despre asta. Slavă Domnului.

Urăsc chestia asta ciudată cu dublă personalitate pe care o are. Nouăzeci și nouă la sută din timp, e un coșmar, dar acele momente sunt punctate de exemple ale complexului ciudat de salvator pe care îl are când vine vorba de mine. Schimbările lui de dispoziție sunt imposibil de ținut pasul și nu mă obosesc niciodată să încerc.

Senzorul de mișcare al unchiului Dusty instalat deasupra ușii din spate semnalează ca lumina verandei să se aprindă și îmi întorc cheia în broască. Primul meu instinct este s-o ascult pe Scar, dar nu aud nimic. Se știe că trage un pui de somn după ce își termină temele, așa că am grijă să tac în timp ce mă opresc la chiuvetă pentru un pahar cu apă.

Există o tentație trecătoare de a lua una dintre berile lui Mike — unul dintre puținele lucruri pe care le avem de fapt în frigider — dar să asumi obiceiul prost al unui părinte e destul de rău. Nu trebuie să adaug și viciul tatălui meu.

Rezistând, îmi las lucrurile pe unul dintre scaunele de bucătărie și iau o înghițitură înainte de a merge pe hol s-o verific pe Scar.

Pe sub ușa ei se scurge muzică blândă și zâmbesc la cât de mult seamănă cu mine. Muzica mă ajută și pe mine să dorm. Încă fiind tăcută ca să n-o trezesc, împing ușa. Ceea ce mă aștept să găsesc este sora mea adorabilă, cu părul roz, salivând pe perna ei, așa cum o tachinez mereu, dar, în schimb, sunt îngrozită de ceea ce văd.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum