Aprinderea radioului nu-mi limpezește deloc mintea și sunt sigură că doamna Levinson ar fi de acord. Mă privește trăgând la coș de pe terasa ei și, deși nu caut să confirm că se încruntă din cauza muzicii puternice, n-am nevoie. O face.
În mod normal, aș fi puțin mai grijulie, dar încă fumeg. La fel de mult ca atunci când am stat față în față cu ticălosul ăla. Toți cei trei ticăloși, de fapt.
E de necrezut că astfel de oameni există în lume.
Mingea se rostogolește de pe vârful degetelor mele și ricoșează de pe inel. West mi-a dat peste cap chiar și aruncarea.
Un alt motiv să urăsc cretinul ăla.
"La naiba, Blue. Încă mai ai degetul rupt sau ceva? Asta a fost josnic."
Fără să mă întorc, recunosc acea voce. Când oftez, scot un râs din el.
"Ce... vrei, Ruiz?"
"Îmi spui așa doar când ești supărată, dar asta nu e posibil. N-am avut șansa să te enervez, având în vedere că mă eviți de luni de zile."
Arunc din nou și... ratez din nou, mormăind câteva cuvinte alese pe sub răsuflare.
"E clar că n-ai prins aluzia." Spun cu voce tare, driblându-mi mingea între picioare. Buruienile care răsar prin crăpăturile din ciment fac acest lucru mai dificil decât trebuie să fie, dar am o aderență bună. Sper că-mi voi găsi ritmul în curând.
"Ei bine, dacă ți-aș spune că vin cu cadouri? Te-ai răzgândi?"
Curioasă, aproape că mă întorc. "Depinde ce este."
Ar fi trebuit să-i spun să facă pași, dar azi nu sunt eu însămi din motive evidente.
"I-am spus mătușii mele că trec azi să vorbim și că trebuie să te înmoi mai întâi. Așa că ți-a făcut astea."
Ugh... știe că mâncarea mătușii sale, Carla, este slăbiciunea mea. Când eram copii, obișnuia să-mi facă toate torturile de ziua mea, pentru că Ricky nu uita niciodată de ea.
Hotărând să-i îndeplinesc cererea, mă întorc spre el, regretând imediat. O privire și îmi amintesc de ce l-am ținut departe.
Ochii care nu se văd se uită.
Îmi amintesc și de ce l-am lăsat să intre în casă în acea noapte, cu puțin peste un an în urmă. Trecuse să-l vadă pe Hunter, dar eu fusesem singura acasă. Nu era nemaivăzut ca el să rămână să-mi țină companie, așa că-l lăsasem să intre.
Cu toate acestea, la un moment dat în prietenia noastră de altfel nevinovată, lucrurile între noi au devenit... ciudate.
Scurtele îmbrățișări asemănătoare fraților pe care le împărtășeam ocazional din școala elementară au început să dureze puțin mai mult. Apoi a fost sărutul 'accidental' când eu avusesem paisprezece ani și el șaisprezece. Apoi, celălalt sărut accidental doi ani mai târziu. Următorul lucru pe care l-am știut a fost că virginitatea mea fusese în buzunarul lui Ricky și, după prima dată, s-a întâmplat cu el de multe ori.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...