Capitolul 33

194 21 0
                                    

"Știu c-ai spus că nu ești supărată, dar îmi pare foarte rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Știu c-ai spus că nu ești supărată, dar îmi pare foarte rău. Cam, pentru totdeauna." Se grăbește Lexi, scoțând un râs din mine în timp ce îmi ajustez bretelele costumului de baie.

"Omule, dacă aș fi supărată, crede-mă, ai ști." O asigur.

Își fixează prosopul în jurul taliei și se prăbușește pe bancă cu fața spre dulapurile noastre de la sport.

"Da, dar dacă n-aș fi fost mangă, aș fi putut să te supraveghez mai bine și..."

Propoziția i se întrerupe când fetele din echipa de dans trec, aruncându-și privirile murdare spre noi, ca de obicei.

Odată ce sunt departe de auz, Lexi oftează înainte de a continua. "Dacă aș fi fost trează, aș fi putut spune cuiva că poșeta ta e în mașina mea și ar fi putut să-ți ia Epi-ul. Pur și simplu..."

"Serios. Oprește-te." Spun, râzând. "Sunt în viață. N-a fost nicio vătămare."

Încuviințează, fiind de acord, dar e clar că încă mai are o tonă de vinovăție. Înțeleg, dar nu e necesar.

"Bine." Oftez. "Dacă vrei să te revanșezi, ne întâlnim aici după probele de astăzi. Am nevoie de puțin mai multă practică la înot înainte ca doamna C. să ne evalueze pentru semestru."

Expresia lui Lexi nu se schimbă, dar încuviințează. "S-a făcut."

"Haide. Hai să mergem la piscină."

Mă urmărește când o smulg de pe bancă. Apoi, mirosul de clor devine mai puternic în momentul în care ieșim din vestiar și trecem prin ușile duble. Suntem două dintre ultimele care intră, așa că, desigur, fiecare ochi se îndreaptă spre noi.

Ai mei, totuși, trec direct peste piscină, întâlnind privirea de smarald a lui West. Pieptul îmi tresare când rânjește puțin, apoi își coboară privirea spre apă.

Fără vreo privire rea. Fară vreo privire intimidantă. Doar acea expresie fumegândă care acum îmi face inima să bată repede.

Și aș putea la fel de bine să mărturisesc c-am așteptam... cu nerăbdare să-l văd pe West în această oră.

Știu, știu. Să simt orice pentru cretinul ăla e o crimă odioasă, dar e realitatea mea actuală.

Lucrurile cu el sunt... diferite. Cred c-am realizat cât de diferite când m-am trezit la spital ieri dimineață și am aflat c-a rămas. Sigur, părea super inconfortabil pe acel scaun minuscul și era mult prea înalt pentru a-și încăpea tot corpul sub pătura aceea de spital, dar... a rămas.

Toată noaptea.

N-ar fi trebuit să însemne atât de mult pe cât a însemnat, dar știind că niciunul dintre părinții mei n-ar fi arătat nici măcar acest tip de dedicare, cred c-am luat gestul lui West la inimă.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum