Mulțumesc, dr. Pryor. Îți mulțumesc foarte mult că m-ai făcut să mă alătur Clubului de Jurnalism.
Introduc sarcasmul aici.
Îmi place doamna și toate cele, dar asta trebuie să fie cea mai proastă potrivire pe care ar fi putut-o alege vreodată pentru mine. E destul de rău că ceilalți studenți n-au nicio noțiune a timpului, luând în considerare faptul că reuniunile noastre de jumătate de oră, după școală, se transformă într-o oră plină în majoritatea zilelor. Dar domnul Dansk, care m-a desemnat să mă ocup de sport în acest semestru, va fi moartea mea.
A trebuit să-l las baltă pe unchiul Dusty pentru a fi aici, făcând poze stupide cu primul meci acasă al sezonului Cypress Prep. Serile de vineri sunt cele mai aglomerate la restaurant, dar m-a asigurat că se poate descurca fără mine. Nu schimbă faptul c-aș prefera cu mult să fiu acolo, la mesele de așteptare, decât să stau aici, în aceste tribune reci.
Lui Jules și Scar, pe de altă parte, le place. Scar l-a târât pe Shane aici ca să privească. După cum se pare, sunt singura care e mizerabilă. Nimic nu se compară cu a suporta ploaia rece și a fii forțată să fac poze dușmanului meu pentru a începe weekendul.
Slavă Domnului c-am ascultat prognoza. Primul lucru pe care l-am făcut când m-am grăbit acasă între școală și meci a fost să iau una dintre jachetele supradimensionate ale lui Mike din dulap. Acesta este momentul în care Scar și Jules au implorat să vină să-l privească pe Regele Midas și echipa probabil aducând o altă victorie.
Astea sunt ape dificile de navigat. Până acum, am ascuns cu succes adevărata natură a relației mele cu West. Ultimul lucru de care am nevoie este să intervină Scar și Jules. Nu când am muncit atât de mult ca să stau departe de radarul administrației școlii. Acest lucru poate proveni din niște probleme profunde de încredere cu autoritatea, dar am putut vedea asta acum. Îl pârăsc pe West, părinții lui dau replica, iar următorul lucru pe care îl știu este că termin anul la o școală alternativă, întâmplătoare, pentru copiii cu probleme. Adio planuri de facultate.
Pe scurt, m-am hotărât să sufăr în tăcere pentru tot restul timpului meu aici.
Ajută faptul că West pare resemnat să lase lumea să creadă șiretlicul Pandorei — că există un fel de implicare romantică între noi. Deși, pentru motivele lui, îmi imaginez. Cel mai probabil pentru că știe cât de rău mă îmbolnăvește ideea. De fapt, în afară de a lăsa fetele libere asupra mea, nimeni altcineva nu pare să știe despre toxicitatea dintre noi. Asta îmi amintește de o declarație pe care a făcut-o weekendul trecut. Cea despre singurul meu răspuns când mi se spune să 'sar' c-ar trebui să fie 'cât de sus'. Cu felul în care fetele n-au răspândit adevărul în jurul școlii, îmi pot doar imagina că au cedat acelei retorici întortocheate.
Dar mă abat de la subiect. Se pare că am poze de făcut.
West face o pasă pe teren și prind imaginea cu telefonul exact când mingea îi părăsește mâna. Suntem adânciți în al patrulea sfert și urăsc să recunosc, dar a reușit să mă impresioneze în seara asta. Deși, nu atât de mult pe cât le-a impresionat pe Jules și Scar. Amândouă vor fi răgușite până mâine dimineață cu felul în care au țipat pentru echipă.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...