Capitolul 29

222 20 0
                                    

Cu doar câteva zile în urmă, a fost prea frig pentru mine și Lexi să mâncăm sub ceea ce-am denumit 'copacul nostru', dar astăzi mi-aș dori să fim înăuntru, să ne bucurăm de valul de căldură de la sfârșitul lunii octombrie, cred

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu doar câteva zile în urmă, a fost prea frig pentru mine și Lexi să mâncăm sub ceea ce-am denumit 'copacul nostru', dar astăzi mi-aș dori să fim înăuntru, să ne bucurăm de valul de căldură de la sfârșitul lunii octombrie, cred. Totuși, suntem blocate aici. Totul pentru că 'el al cărui nume nu trebuie rostit' stă în sala de mese cu gașca lui.

În secunda în care pierd bătălia de a-mi ține ochii departe de fereastră și de a strecura o privire, el râde și mă deranjează cât de mult îmi place chipul lui.

Chip stupid.

Corp fierbinte stupid.

O amintire de la banchet îmi vine repede în minte și visez pentru o secundă. Nu prea contează c-a fost acum câteva săptămâni, n-am uitat. Când mâinile lui mă ating din întâmplare în timpul lecțiilor noastre de înot forțate, amândoi ne dăm înapoi și ne regrupăm. N-a fost la fel de îndrăzneț — la fel de deschis — ca în seara aia, și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru asta în fiecare noapte.

Pentru că sunt, desigur, cam slabă în preajma lui.

Tocmai când încep să mă întorc, îmi găsește ochii și s-a terminat pentru mine. Imediat, buzele mi se simt mai calde decât restul feței, de parcă le-ar atinge, iar acum sunt complet cufundată în amintire. Vocea lui rămâne în urechile mele, de parcă mi-ar șopti ceva chiar în acest moment.

'Haide, Sud.'

În fiecare secundă de când a cerut și am refuzat să-l urmăresc în acea clasă, am regretat.

"Ok, cedez. Ce naiba e cu tine și el? Ți-am cântat în strună, prefăcându-mă că nu observ toată... chestia dragoste-ură care se petrece între tine și Golden, dar serios. Care-i treaba?" Lexi își bagă un strugure în gură după ce întreabă și nu ratez rânjetul suspect de pe fața ei.

Înghit ultimele rămășițe de la unchiul Dusty înainte de a vorbi. "Versiunea scurtă? Mă urăște din motive nedezvăluite, iar eu îl urăsc pentru că e un cretin. Mister rezolvat."

Scutură deja din cap, nefiind de acord. "Voi doi trebuie doar să vi-o trageți și să treceți peste."

Apa îmi zboară din gură și Lexi țipă, încercând s-o evite.

"Ce naiba, omule?" Întreabă râzând, în timp ce întinde mâna după un șervețel pentru a-și curăța brațul.

"Îmi pare rău, dar asta a fost doar vina ta."

"E adevărat!" Insistă.

"Nu. În nici un caz. West e un drum închis pentru mine. Pentru început, tipul e răutăcios, ceea ce e în general total neexcitant."

"Poate că e ca băiatul răutăcios de la grădiniță." Gândește. "Știi, cel care e mort după o fată, dar singurul mod în care știe să se exprime este s-o tragă de păr pe Micuța Susie și s-o facă să plângă."

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum