Capitolul 25

184 20 0
                                    

Am jurat că nu voi păși niciodată în acest loc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am jurat că nu voi păși niciodată în acest loc. E rece, sfâșietor. Deocamdată e și casa fratelui meu.

Ei bine, cel puțin, până când e transferat într-o săptămână.

Procesul de a semna, de a aștepta ca numărul meu să fie chemat și apoi de verificare a durat aproape o oră și jumătate. Acum, stau aici, așteptându-l pe Hunter în ceea ce arată ca vechea mea cantină din South Cypress. Mese mici, pătrate, distanțate de-a lungul încăperii, ancorate de pământ cu scaune atașate.

Totul e monoton, steril și de-a dreptul deprimant. Totul legat de acest loc mă face să vreau să rămân pe drumul drept și îngust pentru tot restul vieții. Care este, presupun, întreaga idee.

Genunchiul nu mi-a încetat să sară de când am fost escortată aici de un gardian. Ar fi frumos să vorbesc cu Jules, Scar sau Lexi în timp ce aștept, dar având în vedere c-a trebuit să-mi depozitez toate lucrurile într-un dulap, sunt doar eu aici.

Eu și anxietatea mea.

De fiecare dată când o siluetă trece pe lângă sticla întărită de pe peretele din partea opusă, mă îndrept, gândindu-mă c-ar putea fi Hunter. Doar pentru a fi dezamăgită de fiecare dată. Simt în părți egale entuziasm și groază. A trecut atât de mult timp de când n-am pus ochii pe el, dar știu că mă va termina să-l văd într-un loc ca acesta. Dorind s-o scutesc pe Scar de durerea de inimă, am rugat-o pe Jules să se ducă acasă și să stea cu ochii în patru. Am primit o grămadă de opoziție din partea lui Scar fiindcă am lăsat-o în urmă, dar în timp ce stau aici, ascultând o femeie plângând în stânga mea, știu c-am făcut alegerea corectă.

De data aceasta, când cineva trece pe lângă sticlă, nu e o alarmă falsă. Inima îmi bate mai repede decât cred c-a făcut-o vreodată, în timp ce pun ochii pe fratele meu. Deja mă lupt cu lacrimile și nici nu m-am uitat bine la el. Ce-aș da doar ca să-l îmbrățișez, dar știu că nu este permis. Fără atingere.

Respir adânc și decid să mă ridic în picioare când gardianul împinge ușa. Apoi, Hunter intră, purtând salopeta portocalie strălucitoare în care mi l-am imaginat până astăzi. Acum, sunt sigură că acesta va fi singurul mod în care îl voi vedea când închid ochii.

Spatele îi e îndreptat spre mine pentru o clipă, în timp ce cătușele îi sunt îndepărtate. Apoi, îi văd fața pentru prima dată în prea mult timp, dar... există tăieturi și vânătăi pe o parte. Și ochiul umflat îi este practic închis.

Pieptul mi se strânge și forțez aerul să intre în plămâni, încercând să-mi țin emoțiile sub control. Îmi surprinde ochii și ai lui se umple cu lacrimi și ușurare. Imediat se instalează vinovăția pentru că l-am făcut să aștepte atât de mult, dar printre multele lucruri pe care le simt acum, există furie.

E mai bun decât atât, mai bun decât acest loc. În plus, Scar și cu mine ar fi trebuit să fim un motiv suficient pentru a se asigura că nu ajunge niciodată aici.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum