Capitolul 38

229 19 0
                                    

Camera din spatele lui e întunecată și își mijește ochii pentru a se adapta la lumina de pe hol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Camera din spatele lui e întunecată și își mijește ochii pentru a se adapta la lumina de pe hol. Nu poartă tricou, are părul ciufulit și o pereche de pantaloni de trening negri îi călătoresc în jos pe șolduri. Și, pe baza conturului neobstrucționat al penisului prin material, nu poartă nimic sub ei.

Concentrează-te, idioato.

"N-am vrut să te trezesc, dar..."

"Nu dormeam." Tonul îi e profund și rece, confirmând ceea ce credeam deja.

Comutatorul s-a închis.

Din nou.

Căldura mi se răspândește pe gât și pe față și fac tot ce pot pentru a-mi controla temperamentul. Pentru că vreau să-i dau o palmă peste fața aia îngâmfată. Cea care mă face să mă întreb dacă știa că voi apărea la ușa lui.

Dar nu pot să-mi fac griji pentru asta acum. Trebuie să scot totul de pe suflet. Odată pentru totdeauna.

"Ai câteva minute să vorbeşti?" Întreb.

Ridică nonşalant din umeri. "Ascult."

Cum am simțit vreodată ceva pentru ticălosul ăsta?

În orice caz, acum sunt aici. Deci, acum ori niciodată.

"N-am idee ce s-a schimbat între noi peste noapte și nici nu cred că merită să discutăm în acest moment, dar dintr-un motiv stupid trebuie s-o spun." Recunosc.

În ochi îi arde focul când mă privește și sunt atât de confuză. Parcă aș fi adormit printr-o ofensă pe care am comis-o împotriva lui. Pentru că ura lui e atât de reală, atât de crudă.

Tangibilă.

Își lucrează maxilarul și înghit în sec. Se îndepărtează de tocul ușii și aruncă o privire în spatele lui, în cameră.

"Poți pleca acum." Îi spune cuiva pe care încă nu văd.

"Ce?" Întreabă o voce feminină. "Nu suntem nici măcar aproape de a term..."

"Pleacă!" Strigă West, întrerupând-o pe fată la mijlocul propoziției. "Ieși dracu afară!"

Inima mi se scufundă, auzind că o altă tipă a fost aici cu el, dar nici n-ar trebui să mă afecteze. Totuși, îmi vine să fug, să mă ascund în camera mea pentru a-l împiedica să vadă cât de rușine îmi este c-am venit aici, dar mă tem că asta mă va face să par și mai jalnică. Ca o bolnavă în dragoste slabă, care nu suportă gândul ca un tip care nici măcar nu e al ei să fie cu o altă fată.

Trebuie ca West să creadă că nu-mi pasă. Trebuie să creadă că asta nu doare.

În timp ce, pe dinăuntru, sunt eviscerată.

Dintre toate fetele care ar fi putut să fie, Parker iese la iveală, iar înainte de a se mișca spre dulap să-și adune lucrurile, îmi aruncă o privire murdară. Îmi imaginez că e la fel de rănită pentru c-a fost gonită când am apărut, dar nu e așa. N-am nicio prioritate în ceea ce privește inima lui West.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum