Capitolul 27

216 21 1
                                    

Jules și cu mine așteptăm coada lungă pentru a ne cumpăra biletele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jules și cu mine așteptăm coada lungă pentru a ne cumpăra biletele. Desigur, în momentul în care pășim în sala întunecată, îl observ pe diavolul însuși. Ca de obicei, e plasat între frații săi, dar spre dezgustul meu, Parker e lipită de pieptul lui. Nu mă vede încă, dar West o face.

Cumva, reușește întotdeauna să mă găsească primul, de parcă reacția lui implicită este să fie atent în momentul în care intru într-o cameră.

Hărțuitor.

Chiar și de la această distanță și cu luminile scăzute, observ totul la el, în ciuda faptului că Parker îmi blochează parțial vederea. Cămașa albă, strâmtă, care îi închide pieptul și trunchiul, cu mânecile suflecate la jumătatea antebrațelor, arătându-i cerneala. Ceasul care prinde luminile colorate de deasupra. Cravata subțire și închisă la gât.

Chiar și privirea aia din ochii lui, provocându-mă să mă prefac că nu simt nimic.

Te văd, Rege Midas. Dar nu mă conduci.

"Asta face de rușine dansurile de la South Cypress." Spune Jules, tăindu-mi gândurile.

Zâmbesc, fiind de acord. Bugetul de acolo pentru astfel de lucruri poate fi la fel de bine zero.

"Unde e fata ta, Lexi?" Întreabă.

"Acasă." Răspund, râzând. "Nu-i place chestia cu scena socială."

Jules încuviințează. "Păcat. Pare de treabă."

Zâmbesc, gândindu-mă la modul în care Lexi m-a sprijinit ieri, ajutându-mă să mă răzbun pe West.

Scanez camera, fără să mă uit intenționat în direcția lui. Petrecerea e în plină desfășurare, având în vedere că eu și Jules am ratat jumătate din ea pentru că mi-am târât picioarele pentru a mă îmbrăca. Ringul de dans e inundat, plin de trupuri care se mișcă și se freacă pe ritm. Basul îmi vibrează pieptul și îmi amintesc de o perioadă în care mă bucuram de astfel de lucruri.

Pe vremea când viața era considerabil mai ușoară.

"Hai să mergem acolo!" Se îndreaptă spre muzica puternică. "Va fi distractiv."

Îmi stă pe vârful limbii să spun că n-am chef, dar, ca de obicei, nu pot să-i spun nu. Un oftat adânc mă părăsește când încuviințez, fiind de acord cu încă o măsură de tortură.

Jules mă trage la mijloc, apoi ochii ei se închid în timp ce se mișcă pe ritm. Sunt cam rigidă, dar încerc să mă distrez.

Încerc.

Imaginile cu Hunter în acea salopetă — cu toate acele tăieturi și vânătăi — continuă să-mi apară în cap și trebuie să le forțez să iasă. Toată viața m-am prefăcut că sunt bine, o pot face din nou în seara asta.

Mă eliberez doar puțin. Relaxându-mă, încep să intru în ritm, simțind că rahaturile pe care le-am purtat cu mine toată săptămâna încep să dispară. Dar apoi, o secundă mai târziu, nu mai dansez singură. Un corp masiv se lovește de mine din spate și, la început, pare un accident, dar apoi mâini mari îmi apucă talia cu o prindere sigură, care nu poate fi ignorată. Și miroase a vis.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum