Două ore fără evenimente vin și pleacă. Mă potolesc într-un fals sentiment de securitate și apoi BAM! Ora a șasea se rostogolește, garda mea este coborâtă, iar acum stau în centrul logo-ului auriu și negru de pe tribunele din sala de sport, prefăcându-mă că ei nu stau la două rânduri în spatele meu.
Toți — West, Sterling și Dane. Alături sunt Parker și fetele ei, pe care Lexi le-a subliniat în timpul prânzului. Apropo, ea lipsește din acțiune, ceea ce înseamnă că sunt pe cont propriu.
Privind în jos la mine, nu pot să nu-mi doresc să fi ales haine de sport mai drăguțe. Dar, din moment ce mi-am amintit să le iau în ultimul moment, am luat ceea ce-am găsit — un tricou roz decolorat și pantaloni scurți negri de baschet despre care credeam că sunt cei din sezonul trecut. Cu toate acestea, se dovedește c-am luat perechea din primul an care ar fi trebuit să fie aruncată cu ani în urmă. De atunci am crescut patru sau cinci centimetri și m-am completat puțin. Deci, da, sunt ridicol de strâmți și ciudați.
Distractiv.
O izbucnire bruscă de chicoteli ascuțite din spate s-ar putea să nu aibă deloc de-a face cu mine, dar sunt dispusă să pariez bani că are. Probabil că unul dintre ticăloșii ăia a făcut o remarcă la adresa mea. Gândul că ei stau acolo, bătându-și joc de mine, îmi crește tensiunea.
Nu mă pot abține să nu-l simt încă pe West apăsat de mine, blocându-mă în geam. Îi place acea poziție, afirmând putere asupra mea. Eu, pe de altă parte, o urăsc. Până în măduva oaselor.
Bătând anxioasă din picior în podea, privirea mi se îndreaptă către ceasul montat deasupra ușilor duble, rugându-mă ca Lexi să treacă prin ele în orice secundă, dar suntem deja la șase minute de clasă. Nu pot să nu mă întreb dacă absența ei are vreo legătură cu cea mai recentă dezvăluire a Pandorei. Menționând că frații noștri sunt ambii încarcerați, presupun că acum știu ce-a vrut să spună West prin faptul că 'aveam sens', că ea și cu mine ne vom împrieteni. Era destul de rău că eu fusesem demascată din cauza dramei familiei mele, dar se pare că Lexi era acum o țintă.
Totul pentru c-a îndrăznit să mențină o conversație cu mine.
Dacă e deșteaptă, va lua asta ca pe un semn și nu va mai vorbi niciodată cu mine, de teamă să nu fie târâtă în mizerie. Cu toate acestea, partea egoistă din mine speră că va rămâne, în ciuda riscului.
Chiar dacă nu sunt atât de sigură c-aș face la fel.
O femeie a stat la un birou în spatele unei ferestre din podea până în tavan de când am intrat, dar acum e în picioare. Câteva secunde mai târziu, un izvor energic apare în pașii ei când împinge ușa care separă biroul său de sala de sport. Traversează sala, zâmbind tuturor celor douăzeci și ceva dintre noi, de parcă n-ar exista un loc unde ar prefera să fie mai mult decât aici, având grijă de o grămadă de adolescenți hormonali timp de o oră.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Ficção AdolescenteWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...