Dap, m-a convins. Și iată-mă, în mijlocul pustietății, mergând prin întuneric către un cimitir vechi de secole.
Versiune condensată: totul e înfiorător ca dracu.
"Omule, ți-e frică sau așa ceva?" Lexi mă tachinează.
Mă uit la ea în timp ce urcăm, fără să văd nimic în afară de reflexia lunii în ochelarii ei rotunzi, colorați - elementul de bază pentru costumul ei John Lennon.
"În primul rând, doar un psihopat nu s-ar speria." Subliniez. "Dar mai este și faptul că fac toată această plimbare în cizme cu toc și o minirochie. Pentru că cineva a insistat să vin îmbrăcată ca Yoko Ono în seara asta."
Între timp, ea poartă un costum cu pantalon alb evazat, cu un pulover pe gât asortat - arată foarte asemănător lui Lennon. A căutat peruci pentru amândouă și nu-mi amintesc vreun moment în care să fi fost vreodată mai inconfortabilă în haine.
"Totuși, am avut noroc cu vremea asta, nu?" Subliniază. "Altfel, ți-ar fi înghețat fundul."
"Nu schimbă faptul că fac o drumeție pe un munte pe platforme."
Râzând de exagerarea mea, Lexi își trece brațul prin al meu. "Haide, Yoko, te țin eu." Mă tachinează, ajutându-mă pentru restul drumului.
În vârful dealului, scena e pregătită. În ceea ce privește petrecerile secrete pentru adolescenți de Halloween, e destul de amenajată. Cineva și-a făcut timp să amenajeze și să decoreze mesele cu gustări, iar o grămadă de dovleci au fost sculptați cu fețe de desene animate. Alții sunt ceva mai abstracți. Ca, cel cu un penis, complet detaliat cu testicule.
Băieți.
Din câte îmi dau seama, există chiar și securitate desemnată. Desigur, cei care patrulează sunt doar boboci îmbrăcați în tricouri negre și blugi, dar cel puțin sunt cu ochii pe mâncare și băutură. Îmi imaginez că asta e cea mai apropiată invitație pe care majoritatea dintre ei o vor primi la o astfel de petrecere în curând. Practic, sunt probabil niște speranțe de elită, concurând pentru un loc 'în mulțime'.
Suflete triste, delirante.
Lanterne slabe atârnă de cârlige lângă orice altă piatră funerară. Majoritatea marcajelor sunt vechi și înclinate într-o parte, ceea ce adaugă la atmosfera terifiantă. Mâinile false poziționate pe unele dintre morminte dau aspectul morților care se întind din marele dincolo. E de prost gust, dar creativ, cred.
Muzica tare răsună din difuzoarele uriașe în toate cele patru colțuri ale spațiului de petrecere și refuz să-l caut pe... el.
Cu siguranță e în capul meu, totuși.
Mereu.
"Cum stai cu ținta?"
Mă uit către Lexi când întreabă. "Bine, cred. De ce?"
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Genç KurguWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...