Capitolul 28

189 21 0
                                    

Regele Midas cu o coroană? Pare potrivit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Regele Midas cu o coroană? Pare potrivit.

Nici măcar nu-mi dau seama că zâmbesc până când Jules mă înghiontește.

"Ceva despre care vrei să mă informezi?"

Ochii i se îndreaptă spre platforma unde West stă lângă Joss — regina încoronată — apoi înapoi la mine.

"Sunt numai urechi dacă vrei să-mi spui ce s-a întâmplat când te-a târât afară în stilul cavernelor." Mă tachinează.

Pentru a reține zâmbetul uriaș și stupid care se eliberează, îmi mușc buza.

Nu-l lăsa să intre în capul tău. Încă îl urăști. Încă e nasol.

Discuția încurajatoare îmi aduce o mică măsură de realitate înapoi, dar e greu să mă agăț de ea cu el holbându-se la mine de pe scenă. De parcă e încă pregătit și dornic să termine ceea ce-am început dacă doar rostesc cuvântul.

Și, wow... N-am vrut niciodată să cedez nimănui atât de mult pe cât aș vrea să cedez în fața lui. Dar există un principiu pe care trebuie să-l susțin. Ce fel de fată aș fi dacă l-aș lăsa pe dușmanul meu să-și facă de cap cu mine?

Una jalnică.

...Una satisfăcută.

Sunt o cauză pierdută afurisită.

Jules încă zâmbește în periferia mea, dar sunt salvată de clopoțel. Privind în jos la telefonul meu, apare un apelant necunoscut.

"Mă întorc imediat." Îi spun, apoi ies din sală cât de repede pot în tocuri. Ajung în hol chiar înainte ca mesageria vocală să intre.

"Alo?"

La început, e liniște la celălalt capăt și îmi astup urechea pentru a asculta mai bine în timp ce mă îndrept spre ieșirea școlii. Poate semnalul e prost în zona asta.

Aerul rece îmi zboară peste picioare când ies afară și mă sprijin de zid.

"Alo? E cineva acolo?"

De data asta aud ceva. Și sună ca plânsul. Imediat, sunt în alertă maximă, gândindu-mă la ce e mai rău.

"Scar? Ești bine?"

Inima îmi bate cu o milă pe minut, mai ales cu ceea ce-a împărtășit Hunter în această dimineață, dar ar trebui să fie bine. I-am trimis un mesaj în urmă cu o oră și era în siguranță la unchiul Dusty.

"Nu e Scar." Spune o voce familiară. "Sunt eu."

Un val de aer îmi părăsește plămânii și, odată cu el, și capacitatea mea de a procesa cuvintele.

"Sunt eu, mama, Blue-Jay."

Muzica din sala de sport e slabă, dar servește drept coloană sonoră a acestui moment suprarealist. Au trecut luni — luni — de când a sunat. Deci, de ce acum?

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum