31. BÖLÜM "KARARLARIN GÖLGESİ"

80 5 21
                                    

Yazdığım en tatlı ve en eğlenceli bölümdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazdığım en tatlı ve en eğlenceli bölümdü. Tabi sonunu saymazsak. İlk bölüm ve bu bölüm o kadar tatlı ve güzeldi ki diğer bölümlerde yaşanacaklar için şimdiden sizden özür diliyorum. AZLEM anlamı gibi çok karanlık bir kitap olacak. Umarım AZLEM'i de diğer iki kitap kadar seversiniz.

Dajo Cat, Street

İyi okumalar!

Biz doğruyduk. Biz yanlıştık.

Bizimki aşktı. Bizimki tuzaktı.

Biz hem imkansızdık hem de olmalıydık.

Beraber olmamız ölümdü ama beraber olmadan da yaşayamazdık.

Ateş'e dikkatle bakarken siyah şapkasının hala başında olduğunu gördüm. Ateş ona uzattığım test kitini elimden aldı. Bir süre donup kalmış bir halde sonuca baktıktan sonra test kitini yavaşça lavabonun üzerine koydu.

"Söylemene gerek yok." dedim gözlerinin içine bakarak. "Bebeği doğurmamam gerektiğini biliyorum."

"Onu söylemeyeceğim." dedi Ateş. "Gel buraya."

Yanıma, yere oturduğunda bacaklarının arasına oturdum. Kolları bedenimi sarınca bedenim bedeniyle bir bütün oldu. Parmaklarım pazularında gezinirken başımı göğsüyle omzunun arasına koydum.

"Hiçbir şey söyleme. Duymak istemiyorum."

Ateş elini uzatıp bana sezdirmeden test kitini aldı ama onu görmüştüm. Test kitini siyah deri ceketinin cebine koydu. Bu hareketinde bile o bebeğe verdiği değer vardı. Test kitini öylece çöpe atmamıştı.

"Ben o bebeği istiyorum Mavi." dedi kararlılıkla. "Seni de bebeğimizi de korurum."

Tek kelime etmedim. O bebeği korumak istiyordu ve koruyamamaktan korktuğunu biliyordum.

"Artık hep böyle mi yapacaksın?" diye sordu. "Hep böyle susacak mısın? Hissettiklerini gözlerine bakıp ben mi anlayacağım? Hiç söylemeyecek misin?"

"Anlamaz mısın?" diye sordum. Anlardı, biliyordum. Sussam bile duyardı, biliyordum.

"Hep anladım." dedi. "O bebeği istediğini biliyorum."

"Beni o kadar iyi anlıyorsun ki." dedim. "Beni benden daha iyi anlamana bayılıyorum."

Tek kaşını kaldırarak, "Levent Polat'ın hamile olduğunu öğrenmemesi lazım." dedi.

"İçimde cinsiyetinin kız olduğuna dair bir his var." dedim. "Belki de bir kız çocuğuna çok iyi babalık yapacağını bildiğimden öyle hissediyorum."

ATEŞ VE MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin