"Asla kabul etmiyorlar!"
"Sungie başka çaren yok gibi görünüyor. Anneni tanıyorsam, kafasına koyduysa eğer seni asla yurda bırakmaz."
"Of of of! Ben onunla aynı evde ne yapacağım? Yıllardır, birbirimizi görmezden geçiyoruz. Eskinden hyungumdu, şimdi benim için tamamen yabancı biri!"
"Cevabı kendin verdin bebeğim." Jisung anlamaz gözlerle Amber'a baktı. "Bak şimdi, az önce 'tamamen yabancı biri' dedin ya?"
"Evet?"
"Şöyle düşün, yurda gittiğinde, aynı odada birlikte kalacağın diğer betalarda senin için 'tamamen yabancı' olmayacaklar mı?"
"Olacaklar."
"Seni şu dört yılda biraz tanıdıysam; o hiç tanımadığın betalara oranla, eskiden tanıdığın Minho'nun yanında daha rahat edersin. O yüzden sanki yeni tanıdığın ya da uzakta hiç görüşmediğin akrabanla aynı evde kalıyormuş gibi düşün. Ev her zaman daha konforlu olur, Minho'ya kırgınlığın senin rahatının önüne geçmesin. Bunca yıl sen düşündün, boşverrr biraz da o düşünsün!"
Jisung arkadaşının söylediği şey ile kahkaha atmıştı. Amber her zaman böyleydi; olursa olur, olmazsa hiçbir şey kendini üzmeye değmez mantığı ile yaşar, kafasına bir şey takmazdı. 'Hep ben mi düşüneceğim, biraz da başkaları düşünsün' hayat mottosuydu.
"Off Amy! Keşke Amerika'ya gitmesen de ikimiz Seul'e birlikte gitsek."
"Ailemi bilmiyorsun sanki! Annem beni asla burada bırakmaz. Ayrıca seni burada bırakmak zor olsa da hayallerimin üniversitesine gideceğim, Jisung."
Jisung dudaklarını büzdü. Arkadaşının hayalleri olmasa işin ucunda kalması için ısrar ederdi. "Yollarımız ayrılıyor yani?"
"Öyle gibi" iki arkadaşında sesleri kısılmış, gözleri dolmuştu. "İlk yıl bir şey söylemiştin, hatırlıyor musun?"
Amber, Jisung'a bakıp gülümsedi. " Ah evet şu konuşmamız, 'Birlikte üniversite okuyalım, omegalar yerine kendimize alfa bulalım, hayatımızı yaşayalım.' Hatırlıyorum, aksi gibi hiçbirini yapamamış olmamız peki?" Diye dolu gözleri ile kahkaha attı.
"Cidden ya hala sapız!"
"Belki üniversitede olabilir hım?" diye sordu Amber.
"Yalnızken baskın türlerden hoşlandığımı dile getirecek kadar cesur olmadığımı biliyorsun."
"Jisung kendini bu kadar kapatma! Alfalarla birlikte olan pasif betalar var, bilmiyorsun sanki?"
"Evet ama ne bileyim ya, sen olsan yanımda daha rahat ederdim."
"Ben bir telefon uzağında olacağım. Hoşuna giden alfayı bana göstereceksin, ben de tüm özgeçmişini araştırıp sana uygun olup olmadığına söyleceğim."
"Aynısı senin için de geçerli biliyorsun."
"Biliyorum Hanji! Zaten alfamı bulayım masaya vurup ya benimsin ya da kara toprağın diyeceğim. Tabi önce adli sicil kaydı, sağlık raporu vs lazım."
Jisung dolu gözlerine inat kahkaha attı. "Bir gün, Jisung ben bir omegaya aşık oldum diye beni ararsan, ne gülerim ama!"
"Sanmıyorum alfalar tercihim. Sırf toplumun dayatması olan beta-beta ya da omega-beta evliliğine tepki olarak bile baskın bir türle evlenirim."
"Bu cesaretine hayranım"
"Ben de senin bu şirinliğine hayranım, onu ne yapacağız"
"Kankam olmasan bana yürüyorsun diyeceğim" diyerek kahkaha attı Jisung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...