Sağlık bakanın özel olarak tahsis ettiği yere geldiklerinde güvenliğin üst düzeye çıkartıldığını gören Jisung, içeri geçtiğinde onları karşılayan savcı Park Jimin'i görünce şaşırdı. Savcının iteowan olayı ile ilgilendiği için meşgul olduğunu düşünen Jisung neden burada olduğuna anlam vermemişti. Savcı onları selamlayıp, sağlıkları ile ilgili bir kaç soru sorduktan sonra günün sorusunu sormuştu.
"Min Yoongi gelmedi mi?"
"Şey kaçırılma olayı ile tutanakları hazırlaması gerekiyormuş." dedi Chan, savcının söylediklerini hatırlayarak.
"Değil mi? Hem iteowanda katliam emri ver hem de deltayı kaçır. Üstelik bir de savcı ve polis memurunu öldürmeye çalış. Aslında ölmeleri çok iyi olmadı; ama neyse ki, hepsinin sağ kolu olan alfalar, belgelerle birlikte itirafçı olmayı kabul etti. Finansörleri tutuklamak için bu belgelere ve itirafçılara ihtiyacımız vardı. Bu süreçte sizi bir süre burada misafir edeceğiz. İşin içindeki diğer kişileri tutukladıktan sonra normal hayatınıza dönebilirsiniz. Şu an için tek başımıza dışarı çıkmamaya dikkat edin. Güvenlik sürekli üst düzey tutulacak, tüm bunlar bittiğinde sizleri evlerinize göndereceğiz."
Savcı Park birkaç bilgilendirme daha yaptıktan sonra emniyetteki işlemleri halletmek için çıktı. Onun arkasından Felix kendine geldiği için doktorlar da hastaneye geçti.
Nihayet kendi kendine kalan arkadaş grubu rahat bir nefes alarak koltuklara oturmuşlardı ki, "İteowan olayı ile ilgili içişleri bakanı açıklama yapıyor!" dedi Jeongin ve televizyonun sesini açtı.
"Ölü sayısı 331'i buldu. Güney Kore'deki en büyük katliamlardan biri oldığunu söyleyebiliriz. Katliam ifadesinini özellikle söyledim. Çünkü çıkan yangın bir kaza değil, bilerek sabotaj amaçlı çıkarılmış bir yangın. Olayın faillerini yakaladık şu an sorguları devam ediyor."
"Sayın bakanım, şu an bütün sosyal medya platformlarında sayın başkanında olduğu videolar geziyor. Bununla ilgili bir açıklamanız var mı?"
"Önceklikle videoların gerçekliğini teyit etmek için araştırmamızı yaptık ve maalesef videolar gerçek çıktı. Şu an görevlendirdiğimiz savcılar, videolardaki bu suç ortaklarını tek tek tutukluyor."
"Başkan Kang'ta bu tutuklananlar arasında mı sayın bakanım?"
"Evet, başkan Kang, savunma bakanı, bazı vekiller ve iş adamları bu tutuklananlar arasında."
"Naver'da hisseleri olan şirketlerin hisselerine devlet el koydu. Devletin bu konuda hazırlıklı olması daha önce bilgi sahibi olduğu anlamına mı geliyor?"
"Yapıyı uzun süredir araştırıyorduk ama böyle bir saldırıyı beklemiyorduk. Bizim için bile oldukça beklenmedik bir durum oldu. Devletin acil durum koordinasyon mantığına göre hareket ediyoruz."
"Sayın bakanım—-"
"Daha fazla soru almayacağım. Tutuklanma süreçleri, yangının asıl amacı, ilerleyen günlerde daha fazla bilgiyle sizlere açıklanacak, şu an önceliğimiz İteowan olayı. İyi geceler"
"Çok yüzeysel bir açıklama oldu!" diye isyan etti Jeongin.
"Her şeyi açıklasalar bazı şeyler havada kalır. Şu an insanlar daha çok İteowan olayına yoğunlaşmış durumda, bu yüzden önce o konuyu halletmeye çalışıyorlar." Chan ayağa kalkıp eve baktı. "Oldukça geniş bir yere benziyor. Hepimiz için oda var mı?"
"Var sanırım."
"Sahi sağlık bakanı ne alaka? Artık olayları takip edemiyorum. Gündeme yetişemeyen diziler gibiyim" Hyunjin'in isyanı hepsini gülümsetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...