"İyi misin?"
Jeongin, "Şey sizi de telaşlandırdım üzgünüm" dedi mahcup bir sesle.
"Sorun değil de, ne oldu?"
"Ben biraz sakar ve heyecanlı biriyim, derse geç kalınca telaş yaptım. Alfanın önüne bakmadığını fark ettiğim an, ona çarpmamak için çok geç kalmıştım. Aslında hafif çarpmıştım ama sinirlenip beni uzağa fırlattı."
Diğer ikilinin duydukları şey ile iyice sinirleri bozulmuştu. "Sanırım aynı sınıftayız, seni bizim sınıfta görmüştüm. Ben Seungmin, senin adın ne?"
"Jeongin, Yang Jeongin."
Jeongin, Jisung'a dönünce Jisung gülümseyerek kendini tanıttı. "Han Jisung ben de." Jeongin onun sıcak gülümsemesine kocaman gülümseyerek karşılık verdi
"Bu dersi kaçırdık artık, önce şu reviri bulalım sonra da oturup sohbet edelim, ne dersiniz?"
"Baya uyar!" Dedi Jisung.
Bütün yıl yine yalnız kalacağını düşünen Jeongin'de bu güzel fikri sevinçle onayladı.
"Bana da uyar."
"Şu gelenler bizim sınıftakiler değil mi?" Jisung'un konuşması ile hepsi aynı yöne baktı. Gelen grup onlara iyice yaklaşınca, sabah biraz muhabbet ettikleri için Jisung onlarla konuştu.
"Selam, siz de mi geç kaldınız?"
"Hayır biz derslikten çıkıyoruz. Dersler iptal edildi." Dedi omega.
"Neden?"
"Fakültenin komite toplantısı varmış, bu yüzden dersler iptal edildi."
"Teşekkürler"
"Rica ederim."
Jisung omegaya gülümsedi ve yeni edindiği arkadaşlarına döndü. "Önce revire gidelim, sonra da..."
"Çevreyi keşfedelim." Diyerek cümlesini tamamlayan Seungmin'e güldü.
"Jeongin sen nerede kalıyorsun?"
"Yurtta kalıyorum."
"Of ya neden ben yurtta değilim."
"İyi ki değilsin" dedi Jeongin.
"Neden öyle söyledin."
"Ben hiç sevmiyorum, mecburiyetten kalıyorum. Şayet iyi anlaşacağım birileri olursa bir süre sonra eve çıkmak istiyorum."
"Üçümüzde eve çıkmak istiyoruz, bence biraz daha birbirimizi tanıyıp birlikte eve çıkabiliriz, ne dersiniz?" Seungmin'in teklifi ile diğer iki betanın gözleri parladı ikisi aynı an da "evet" diye çığlık atınca koridordakilerin dikkatine çekmişlerdi. Bunu fark eden üçlü kahkaha atarak revirin yolunu tuttu.
~~~~~~~
Jisung önündeki pastadan koca bir lokma almadan önce konuştu.
"Bu kafe güzelmiş, hem fakülteden pek kimse yok hem de tatlıları harika."
Jeongin biraz çocuksu yapısıyla coşkulu şekilde konuştu."Bizim mekanımız olsun burası!"
"Olsun tabi ki bebiş. Bu arada asıl konumuza gelelim. Jisung komşu çocuğu bdsmci delta ile yaşadığı için evden çıkmak istiyor. Biz de yurttan çıkmak istiyoruz. Bu yüzden ne yapacağımızı konuşalım."
"Oğlum bdmsci demesene! Onlar sadece dedikodu, hyungum öyle şeyler yapmaz! Hem o kelimeyi nasıl katlettin öyle!?"
"Bence güzel oldu! Bdsmci! Lan resmen kelime masumlaştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...