29

2K 283 286
                                    

Jisung'un sanki hiçbir şey olmamış gibi davranması Mihno'yu rahatlatmıştı. Kendisini yargılanmasından en çok korktuğu kişi, onun yanındaydı. Minho uzatılan eli tuttu ve odadan çıktılar. Koridorda ilerlerken Jisung birden durdu ve deltaya baktı. "Hyung şu kilitli kapının arkasında ne var?"

Minho gelen soruyla bir süredir kullanmadığı odayı hatırladı. Sahi odayı betaya nasıl gösterecekti.

"Eee—- şey şimdi yemek yesek nasıl olur? En son ne zaman yemek yediğimi bile hatırlamıyorum." dedi delta, betanın dikkatini dağıtmak için.

"Olur yemekten sonra gösterirsin. Çok acıktığını farkındayım." Jisung gülümseyip deltanın elini yeniden tuttu ve kafasını Minho'nun omuzuna koyup, "Ne yemek istersin?" diye sordu.

"Mmm bak böyle sorunca canım bir sürü şey çekti."

"Tamam gel öyleyse hazırlayalım."

"Derse gitmeyecek misin?

"Bugün dersleri ekelim, biraz kendimize vakit ayıralım, ne dersin?"

"Bana uyar ama senin benim yüzümden derslerinden kalmanı istemem."

"Sorun değil hyung. Bizimkilerden ders notlarını alırım."

"Tamam öyleyse bir defalık seni derslerden alıkoyayım."

Şimdilik oda olayını atladan delta, mutfağa geçtiklerinde oldukça zaman alan yemekleri yapmayı teklif etti. Jisung, deltanın iki gündür aç olduğunu düşünerek bu teklifini geri çevirmedi. Yaklaşık  2 saatlik yemek hazırlama serüveninden sonra yemeğe oturdular.

"Ne kadar acıktığımı şimdi fark ediyorum." dedi beta yanaklarında depoladığı yemekleri yerken.

"Dün yemek yemedin değil mi?

"Sabah kafeteryada bir şeyler atıştırmıştık sonrasında telaştan aklıma gelmedi."

"Hepinizi telaşlandırdım. Aslında sadece sana bakmak için odana gelmiştim. Sonra senin yatağına uzanmak çok cazip geldi. Kokun mayıştırınca uyuyup kalmışım. Akşam partide kriz geçirdim. Hapları alınca bir süre ciddi bir uyuşuluk oluyor. Bazen krizlerim daha ağır oluyor ve genelde kapları ikişer doz almam gerekiyor."

"Ne zaman daha ağır oluyor."

"Joehyun yanımdayken. Muhtemelen senin aramanı meşgule alıp, hazır mesaj yollayan da o."

"İşkence yaparken uyarıcı ses onun sesiydi değil mi?"

"Evet arada kullandığı değişik bir ses tonu var, onu duyduğumuz an kriz başlıyor."

"Konuşma sesini olduğu gibi kaydeden cihazlar var. Zaten farklı bir ilaç kullanacağın için muhtemelen sesin etkisi biraz daha azalacaktır. O sesi kullandığında kayıt yapabilir misin hyung? Daha sonra işimize yarayacağını düşünüyorum."

"Tamam kayıt alırım."

"Bu arada Baekhyun hyung tedavi görmen gerektiğini söyledi ki, ben de aynı fikirdeyim. Yalnız bunun kayıtlara alınmadan yapılması lazım. Sizinle ilgili, herhangi bir şeyin sistemine kaydedilen her şey, direk grubun bilgisine ulaşıyormuş. Bu yüzden dün seni hastaneye götürmek yerine hyung evde tedavi etti. Seninle de görüşmek istiyor."

"Tüm o insanlar nasıl güveneceğiz?"

"Seungmin ve Chan'dan dolayı güveneceğiz."

"Haklısın."

"Hyung tedirgin olduğunu biliyorum ama bir şeyler yapmalıyız."

"Jisung ben kendim için tedirgin değilim, sana bir şey olması düşüncesi beni korkutuyor."

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin