Hyunjin ve Minho gelen telefonla akşam yemeğinden sonra çıkmışlardı. Betalarla sohbet güzel olsa da gitmeleri gerektiğini, bunu sık sık yapmak istediklerini dile getirmişlerdi. Eğer işleri geç bitmezse gelip bir film keyfi yapma fikrini bile ortaya atmışlardı. Betalar yüzlerinde gülümseme ile ikiliyi gönderip salona dönmüşlerdi.
"İlk karşılaşmamız ve şimdiki karşılaşmamız arasındaki fark?"
"Seni yerde görünce çok kızmıştık ama dün gece seni kurtarması sonrasında petshopu kapatıp, o alfayı postalaması çok güzel."
"Gerçekten öyle Hyunjin hyung'un gözümdeki yeri 360 derece değişti."
"Benim de!"
"Seungmin'e anlatsak inanmaz!"
"Ay o hala pis sarı diye söyleniyordu değil mi?
"Aynen öyle."
"Bu arada hafta içi hiç eve gideceğinden bahsetmemişti, neden böyle yapar topar gitti?"
"Bilmiyorum ki, acil gitmem lazım babam çağırdı, dedi ve gitti."
"Gruba da yazmadı merak ettim.
~~~~~~~~~~~~~~
Seungmin eve geldiğinde anormal bir durum sezimlememişti. Babası her zamanki gibi işteydi. Annesi önemli bir yemek daveti vereceklerini bu yüzden babasının tüm çocuklarını eve çağırdığını söylemişti. Seungmin bütün gün annesine akşam olacak davet için yardım etmişti. Biraz dinlenmek için odasına çekilen beta tam eline telefonunu aldığında odasının kapısı çaldı. Seungmin'in 'gir' komutu ile içeriye evin en eski çalışanı olan omega girdi. Seungmin omeganın elindeki kıyafetlere baktı.
"Yuh artık! Özel kıyafetler giyecek kadar mı önemli bu gelenler?"
"Bilmiyorum Seungmin ama anladığım kadarıyla babana milyarlar kazandıracak bir anlaşma yapacağı şirketin sahibi ve ailesi gelecek, bu yüzden baban çok özeniyor."
"Biri babama ultra zengin olduğunu hatırlatsın lütfen." Yaşlı kadın genç betanın söylediği şeye gülmüştü.
"Babanı biliyorsun annenin çenesinden korkmasa şirkette yatar kalkar; biraz fazla iş kolik."
"Alfa oğullarının yerine de çalışıyor, haliyle çift mesai yapıyor. Hadi ikisi daha küçük, ama abimin işleri biraz devralması gerekir."
"Baban iş dünyasının sertliğinin seni yıpratacağını bilmese, şirketin başına seni koyar. Alfalara sana güvendiği kadar güvenmiyor."
"Yok ya ben şirket işleri ile uğramak istemiyorum. Hem daha hayatımın aşkını bulmadım."
"Bu kadar aramaya bulmaman da garip!" Yaşlı kadın betaya takılmıştı. Seungmin, kendine benzettiği yaşlı omeganın söylediği şeye kahkaha attı.
"Aman teyze kriterlerim yüksekse ben ne yapayım. İstediğim gibi bir alfa bulamıyorum işte!"
"Bulursun bulursun aceleci olma. Acele etmek ya da çok çabuk kapılmak seni hataya düşürebilir."
"19 olacağım elim alfa eline değmedi!" Diye isyan etti beta.
"Ne güzel işte, gel seni bizim manastıra götüreyim. Manastırın gelecek nesil kutsal bakiresi sen olursun?"
"Ritüelinizin birinde de beni kurban edersiniz artık! Manastır, tarikat gibi özel ayin yapan gruplarla hiç işim olmaz!"
"Bizimkisi sadece dua grubu, bir de pazar ayinlerimiz var. Ama sen dediğin gibi her türlü gruptan uzak dur! Gençleri çok değişik şeylere sürükleyen gruplar var. Yaptıkları şeyleri duymuyor değiliz. Hala kurban edilen genç kızın mahkemesi bitmedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...