Final

1.8K 229 260
                                    

Sabah şiddetli bir baş ağrısı ile uyanan Seungmin, zaman ve mekan algısının yerine gelmesi için bir süre kendini toparlamaya çalıştı. Zavallı gözleri hala gün ışığına dayanacak güçte değildi. Kış gününde güneşli havayı sevmeme nedenini bir kez daha hatırlayan Seungmin, parlak gün ışıklarından kendini kurtarmaya çalıştı. En sonunda yakınındaki sandalyeyi çekerek kendine gölgelik yapan beta, tekrar gözlerini açtı. Etrafına baktığında evinde olduğunu anlayan Seumgmin sesli bir nefes verdi.

"Oh geceyi sağlam atlatmışım." dedikten sonra doğrulacağı sırada beline ve kalçasına saplanan ağrı ile gözleri kocaman olan beta, hızla ellerini üzerinde gezdirdi.

Üzerinde sadece tişört ve baksırı olduğunu fark eden Seungmin zorla kalkıp etrafa baktı. Belinin ağrısından duramayan beta bilinmezliğin ortasında kalmıştı. Sessizce tüm evi dinleyen Seungmin, evde yalnız olduğunu anlayınca iyice korkuya kapıldı. Chan dışında biriyle birlikte olmak istemiyordu. Fakat Chan olsa onu burada bir çöp gibi bırakmazdı. Umutsuzluğa kapılmak istemeyen Seungmin, dün geceyi düşündü; Chan ile köşe kapmaca oynamıştı. En son yakalandığında tekrar kaçıp kalabalığa karıştığını hatırlıyordu. Çok sarhoş olduğu için o kalabalıktan sonrasını hatırlamıyordu.

Aniden açılan kapı ile korkan Seungmin, telaşla içeri giren kişiye seslendi. "Kim, o?"

Elinde bir sürü şey ile salona önce Chan arkasından Jeongin girmişti. Chan'ı görünce sevinen Seungmin, Jeongin'e yalakanmış olmanın hüznü ile şansına lanet etti.

"Tanrı aşkına Seungmin, neden yerdesin?"

"Chan?"

"Off Seungmin ya! Dikkat etmelisin, tabi sen baygın olduğun için hatırlamıyorsun. Kendine geldiğinde hazırlanalım doktor randevumuz var?" dedi Jeongin.

"Ne oluyor ya ne doktoru?"

"Dün geceyi hatırlamıyorsun değil mi?"

Seungmin onu dikkatle kaldıran Chan'ın boynuna kollarını sarmış, boş boş bakarak, "Hayır" dedi.

"Gece partide kaos çıkardığını da bilmiyorsun?"

Beta masum masum "ı ıh" dedi.

"Partide flörtün ile köşe kapmaca oynayınca, flörtünü yalnız zanneden bir omega, Chan hyungu yürüdü. Sen bu sahneyi görünce dans için çıktığın bar tezgahından Chan diye çığlık atıp, omeganın üzerine atlamaya çalıştın. Hatta atladın."

Duyduğu şeyleri şaşkınlıkla dinleyen beta devanımı duymak istemese de meraktan çatlıyordu. "Eh iyi bir uçucu olmadığın için senin uçak havalanamadan yere çakıldı. Böyle de söyleyince çok yanlış anlaşıldı."

"Jeongin düzgün anlatacak mısın yoksa ben mi devam edeyim."

"Hayır hyung hayır bu zevki sana bırakamam! İşte senin ayağın kaydı ve o kalabalıkta zemine çakılmayı başardın. Tabi senin iniş takımları çalışmayınca direk motorun üzerine düştün. Özetle oturma kemiğin sert düştüğün için eğrilmiş yanı kuyruk sokumun batmış, saat 15.30'da randevumuz var, götünü düzelteceğiz."

"Hay şansıma tüküreyim." Chan'ın oturttuğu yumuşacık kanepeden şansına bir kez daha isyan eden beta, gece götünden olmuştu ama götü düz betona gitmişti. Oysa ki kendini nelere hazırlamıştı.

"Bu arada neden evdeki odaların hepsinin kapıları kilitli?" Chan sorusu ile mahcup bir bakış atan Seumgmin, tek kaşını kaldırarak cevap bekleyen arkadaşını görünce yeniden o eski halide bürünüp cevap verdi. "Evde kimse olmadığı zamanlarda güvenlik amaçlı evin odalarının kapılarını kilitliyorum."

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin