Geziden öğlen 12'ye doğru dönen betalar, diğerleri ile kampüsün girişinde vedalaşıp ayrıldılar. Oryantasyon iki gün daha süreceği için betalar bu haftayı kapatmıştı. Jisung eve gidip bol bol uyumak istiyordu.
"Bu ev olayını ne yapacağız?" diye sordu Jeongin.
"Bilmiyorum, adamın birden satacağı tuttu!"
"Evi sattı mı yoksa?"
"Yok ya evi satmadı ama fiyatı her geçen gün yükseltiyor, bu durum biraz sinirimi bozdu. İlk söylediği rakamın iki katını istiyor." dedi Seungmin.
"O adamda beni huzursuz eden bir şey var. Bakın tam Minho hyung'un evinin karşısında bir ev var. Dün sabah kiralık ilanı asılıydı. Diğer eve göre daha küçük ama şirin. Ayrıca kirası da oldukça uygun. Ev sahibi ile görüştüm eğer istersek 2 yıllık kira sözleşmesi imzalayıp, bizi mağdur etmeyeceğini söyledi. Ben de sizinle konuşup döneceğimi söyledim hatta kiralık ilanını kaldırttırdım."
"O evi hatırlıyorum, çok şirin bir evdi. Hemen arayalım mı?" diye sordu Seungmin.
"Arayalım, hatta en kısa sürede, ne zaman taşınırız, onu da soralım." Jeongin bir an önce yurttan çıkmak istiyordu.
"Sen ne diyorsun Jisung."
"Arayalım."
"Planı ne yapacağız?"
"Planı uygulayacağız, ben hemen taşınmayacağım; taşınmam gereken zamanda taşınacağım. Belki de taşınmama hiç gerek kalmaz. Ama şimdilik ben sizin sadece misafiriniz olacağım."
"Jisung planın işe yaracağından emin misin?" Jeongin'in hala biraz endişeleri vardı.
"Başka çaremiz yok Jeongin, Minho'nun oradan ayrılması için benim ikna etmem lazım ve benim ikna etmem için Minho'nun bana daha çok bağlanması lazım."
"Umarım her şey planladığımız gibi gider. Şu evi arayalım, size komşu olalım."
"Çok iyi olur, numarasını vereyim ara hemen."
Seungmin, Jisung'un verdiği numarayı aradı. Seungmin telefon konuşması yaparken onu merak dinleyen arkadaşları, betanın sürekli tamam demeye başlaması ile iyice meraklanmışlardı. Seungmin en sonunda telefonu kapatıp sabırsız arkadaşlarına döndü.
"Vaktiniz varsa sizin orada bir emlakçı varmış, 'oraya gelin sözleşmeyi yapalım' dedi ve ben de 'tamam' dedim."
"Saat daha 12.00 bence bütün işleri halledelim."
"Çok iyi olur, sonra bize geçer kahve içeriz. Ne de olsa yakında komşu olacağız."
"Adam bugün eve geçin derse hiç tereddüt etmem, geçerim."
"Ben de aynı şekilde."
"Hadi gidelim erkenden halledersek belki akşam yeni evinizde olursunuz."
"Evi işini bir halledelim senin de odanı hazırlarız. Deltanın rutunun ilk günü bizde kalırsın, eh diğer günler deltanın yanına geçersesin." Seungmin'in ima ile söylediği şeye gülen betalar taksiye atlayıp direk emlakçıya geçtiler.
Ev sahibi ve emlakçıyla birlikte evi gezmişlerdi. Evi çok beğenen betaların, işleri inanılmaz derece kolay hallolmuş, iki yıllık kira sözleşmesi imzalamışlardı. Emlakçının parası ve ilk iki aylık kirayı da ödemişlerdi. Emlakçının yardımı ile elektriği üzerlerine almışlardı. Su, internet ve doğalgazı kesinti yaşamadan bu hafta içinde üzerlerine alacaklardı.
"Evinizin anahtarını aldınız, hadi şimdi kahve içelim."
"O esnada mobilyada seçer miyiz?" dedi Seungmin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...