34

1.7K 252 131
                                    

"Delta Yeonjun ölmüş mü?"

Bu haber tüm kampüste bomba etkisi yaratmıştı. Changbin, en son iki hafta önce ziyaret ettiği arkadaşının sağlık durumunun iyi olmadığını biliyordu. Yine de bir umut yaşama tutunur, diye düşünüyordu ya da düşünmek istiyordu. Kore'de iki delta kalmıştı. Şu an için Minho'nun iletişimde olduğu sadece Taehyung'tu. Minho, Sehun'un akıbetini de bilmiyordu. Herkes eğitimine Amerika'da devam edeceğini söylese de en yakın arkadaşları, ondan haber alamadıklarını dile getirmişlerdi.

Yeonjun ölümü, basit bir şey değildi. Kore en fazla deltaya sahip olan ülkeydi. Aslında bu bir güç unsuruydu. Fakat deltaların varlığı keyif düşkünü yakala siyasetçileri rahatsız ediyordu. Bü yüzden deltalardan kurtulmak için uzun soluklu bir yok etme projesi hazırlanmıştı. Bunun için kullandıkları, bu grup hatta tarikat için ayrılmış bütçe vardı. İçişleri bakanı Do Kyungsoo bu bütçeyi fark etmişti. Bütçenin eğlence şirketleri aracığıyla gizlendiğini öğrenmişti. Olayı araştırdığında para akışının nasıl sağlandığını çözmüştü.

İçişleri bakanının kuzeni olan delta, yönetimde etkili olması beklenen biriydi. Fakat bir deltanın yöntemde olmaması gerektiğini düşünen bir grup siyasi vardı. Dönemim devlet başkanı bütün deltaları tel tek tespit ettirmiş, ilk olara yaşça büyük olan deltayı yok etmişti. Delta önce itibarsızlaştırılmış daha sonra hasta ilan edilmişti. Ve bir gece geçirdiği bir kriz sonrası ölmüştü. Çoğu medya kuruluşu bu olayı haber yapmamış, yapanlar ise deltanın skandal sonrası ağır depresyon geçirerek intihar etmiş olabilceğini ifade ederek haberi yayınlamışlardı.

Olayın aslı Chanyeol'da diğer deltalar gibi ağır işkenceler görüp daha sonra tedavi amaçlı olduğu iddia edilen, içtikleri zaman ciddi anlamda sakinleştiren hatta direk uyuşturan ilaçtan kullanıyordu. Chanyeol ilaca en fazla dayanan deltaydı. İlacı kullandığı yedinci yılın sonunda geçirdiği ağır kriz sonucu üst üste aldığı beş tane hap yüzünden ölmüştü.

Deltanın nişanlısı atılan iftiralara rağmen sevgilisine destek olsa da deltayı bir şekilde köşeye sıkıştıran gruba hiçbir şey yapamamıştı. Omega çaresiz deltanın ölümüne şahit olmuştu. Chanyeol'un kullandığı ilaçları bulan Baekhyun iki yıl aralıksız o ilaçlar üzerinde çalışmış, en sonunda ilacın zararını engellemeyi bulmuştu. Bununla birlikte omega tedavi için doğru ilacı da bulmuştu.

Minho grubun doktorunun verdiği hapları bırakıp, Baekkhyun'un bir süre kullanmasını söylediği ilaçları kullanmaya başlamıştı. Minho grubun verdiği ilaçlarla ne kadar uyuşturulduğunu, delta algılarının kapandığını hatta sahip olduğu gücü kullanmadığını fark etmişti. Artık Joehyun'un uyarıcı sesi bile deltayı etkilemiyordu. Minho sağlıklı bir zihinle düşünüp daha kontrollü hareket ediyordu.

Profesörün anlattığı dersi sadece dinliyormuş gibi yapan deltanın tek düşündüğü tüm bunların ne zaman biteceğiydi. Eskiye nazaran daha sağlık zihne sahip olsa da hala zihninin karanlık ve zayıf tarafı onu bunaltmaya devam ediyordu.

Dersin bitimi ile derin nefes alan delta günler sonra sevgilisine sarılmasının bile mutluluğunu yaşayamamıştı. On gündür sadece uzaktan izlediği sevgilisini kollarına almayı, tüm dünyadan soyutlanıp sadece ikisinin olduğu bir yerde olmayı ne kadar isterdi. Minho ayaklanan arkadaşlarına bakıp yavaş yavaş toparlandı.

"Cenaze ne zamanmış?" diye sordu Chan.

Biriyle mesajlaşan Changbin kafasını kaldırıp, Chan' a bakıp, "üzgünüm mesaja dalmışım, ne demiştin?" diye sordu.

"Cenaze ne zaman diye sormuştum."

"Sağlık bakanı özel olarak savcı görevlendirip otopsi istemiş, bakan bir şekilde Yeonjun'un ailesini de ikna etmiş. Adamda şeytan tüyü var."

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin