12

2.3K 366 155
                                    

Chan kucağında ona sürtünen omegaya bıkkın bir nefes verip, kucağından kalıdırıp postalamıştı. Bu aralar bulunduğu ortamdan iyice sıkılmaya başlamıştı. Elindeki şişesini yeniden kafasına dikip içkisinden büyük bir yudum aldı. Peş peşe içeriye giren arkadaşlarını görünce kaşlarını çattı. Aslında bugün onlardan ümidini kesmişti.

"Hayırdır beni ekip ikiniz mi takılmaya başladınız?"

Minho onun sorusunu duymazdan "Çok mu içtin yine?" diye sordu.

"En azından içiyorsan alkol içiyorum senin gibi araya ot çöp karıştırmıyorum."

"Yine mi başlıcan anne?"

"Siktir!"

"Anlaşma şeklinize hayranım." Dedi Hyunjin.

"En azından bir  şeklimiz var."

"Delta olmasan sana kafa göz dalardım."

"Bir dene istersen"

"Of kafamı siktiniz yine! Neden geç geldiniz, asıl onu söyleyin!"

"Beta yüzünden!" Hyunjin ve Minho aynı an da söyledikleri şey ile birbirlerine baktılar. Minho birden boş bulunup söylediği şeyi nasıl toparlayacağını düşündü ama artık çok geç kalmıştı.

Hyunjin, tek kaşını kaldırarak, "Beta?" diye sordu.

Hyunjin bakışlarını Minho'nun üzerinden çekmeden Chan'ın yanına oturdu. Minho hala yaptığı aptallığa kızıyordu. Normalde böyle hatalar yapmazdı. Beta onda zayıflığa sebep olmuştu; tıpkı yıllar önce olduğu gibi.

"Aile dostumuzun beta oğlu geçici süreyle benim yanımda kalıyor."

"Şu şimdiden okulun gözdesi olan üçlüden biri!" Chan'ın söylediği şeyle Minho kaşlarını çattı.

"Ne demek okulun gözdesi?"

"Alfalar arasında kavga sebebi olmuşlar, çıkma teklifi etmek konusunda alfalar birbirine girmiş!"

"Ne demek lan bu?"

"Haklılar şimdi ben de ikisi arasında kararsız kaldım, ikisinden birine teklif etmeyi düşünüyorum."

"İkisi?"

"Jeongin ve Jisung, ikisi de tam ideal tipim, çok güzeller amk" dedi Chan.

Hyunjin arkadaşına kınar şekilde bakarak sordu. "Bir beta ile mi çıkacaksın?"

"Evet hem de gayet istekli bir şekilde."

"Dışlanacağını biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum Hyunjin ve inan sikimde bile değil. O sürtük beni gruptan atamaz. Bu yüzden mecbur kabullenecek gruptan ayrılanların sayısı arttı. Taehyung ayrıldıktan sonra diğerleri de ayrılma konusunda düşünmeye başlamış, hatta kesin olarak ayrılacak olanlar bile var."

"Herkes Taehyung ve güzel betası Jungkook'un düzeni bozduğu söylüyor. Taehyung her şeyi geride bırakıp betasını seçti." Dedi Hyunjin.

"Joehyun betalardan bu yüzden iki kat nefret ediyor; ama Sehun ve Yeonjun'un ayrılacağı şu günlerde daha fazla kayıp veremez. O yüzden güzel betalardan birini koluma takıp sevgilim yapsam da Joehyun sesini bile çıkaramaz. Bizden birini kaybetmek istemez. Elinde domine edeceği baskın bir tür kalmazsa grubu dağılır."

"Bizi kimse domine etmiyor Chan ağzından çıkanlara dikkat et!" Minho dişlerini sıkarak konuşmuştu. Bu cümleyi en yakın arkadaşı değil de başka biri kursaydı, şu an hastanede yoğun bakım ünitesinde yatıyor olurdu. Delta domine edilmekten nefret ediyordu.

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin