32

1.7K 245 163
                                    

Seungmin
Kaltaklar!!!
Nasıl benden önce sevişirsiniz!
Hadi Jisung son zamanlarda iyice azmıştı ya sen Jeongin, seni küçük kaltak!
Bak yazdıklarıma tarih atın demiştim.
Yine haklı çıktım.

(Görüldü pazar 04.30)
(Görüldü pazar 17.00)

Minho ve Jisung aldıkları alkolün ve geçirdikler ateşli dakikaların etkisiyle uyuyup kalmışlardı. Jisung, gece dörtte uyanmıştı. Beta yatağın hemen yanındaki ışığı açıp, telefonunu eline aldığında Seungmin'in mesajını gördü. Jisung arkadaşının yazdığı şeylere gülünce, delta da uyandı. Minho gülen sevgilisini görünce hafif doğrulup yanındaki çıplak bedenin bir omuzuna bir öpücük koyup aydınlanan ekrana baktı.

"Betas are bitches mi?"

"Seungmin'in grubumuza verdiği isim."

"Hımm"

Minho yeniden kafasını yastığa bırakıp, "haklı bir isyan," dedi.

"Tanıştığımız ilk günden itibaren parti muhabbeti yapmıştı. Sürekli ben partiye gideceğim, evimizde parti yapalım, parti, parti, parti dedi fakat gittiği ilk partide bile eğlenmedi."

"Chan ve Seungmin'e gerçekten minnettarım."

"Ben de ve ayrıca daha ilk yılımda iyi arkadaşlar edindiğim için çok mutluyum."

"Ne demiştin? sosyal kelebek değilim ama sağlam arkadaşlık ilişkileri kurarım."

"İnsan sarrafı değilim ama eh işte bizde de var bir şeyler. Minho--"

Jisung tamamen doğrulup Minho'ya dönmek isterken kalçasında hissettiği keskin acıyla yüzünü buruşturup tısladı ve kendini aynı pozisyonda yatağa bıraktı.  Minho betanın yüz ifadesinden bile canının yandığını anlamıştı. Üstelik aptal gibi kaç saat geçmesine rağmen ayı gibi yatmış, Jisung'un aftercare ihtiyacı olduğu, hiç aklına gelmemişti. Hemen telefonunu alıp en yakın eczanenin yerine baktı. Evinde bir fantezi odası vardı fakat partner bakımı için hiçbir şey yoktu.

"Güzelim sen biraz bekle ben hemen geliyorum, maksimum 20 dakikaya yeniden yanında olurum."

"Nereye gidiyorsun?"

"Evde ağrı kesici namına hiçbir şey yok. Nöbetçi eczane yakınmış hemen gidip geleceğim."

Jisung, Minho'nun yanından ayrılmasını istemiyordu ama canı yandığı için deltayı "hı hı" diyerek onayladı. 

Minho hızla üzerine bir şeyler giyerek telefonunu, cüzdanını ve arabasının anahtarını alarak evden çıktı. Arabayla beş dakika mesafedeki eczaneye gitti. Kapıdan girerken neler alması gerektiğine bakan Minho, kendini karşılayan güler yüzlü alfaya gülümsedi. Eczaneden ağrı kesici hap, ağrı kesici onarıcı merhem ve kas gevşetici krem alıp çıkacakken, gece korunmadıkları aklına geldi ve yeniden alfaya döndü.

"Ben bir de ertesi gün hapı alayım."

"Ella?"

"Sanırım."

Eczacı hapı poşete koydu ve Minho'ya uzatırken, "Aç karnına da alınabilir, ilk 24 saatte kullanması gerekir."dedi.

"Peki, tamam"

Minho hapı alıp eczaneden çıktı. Eczane faslı 2 dakika uzun sürmüştü. Çok vakit kaybetmeden semtin sürekli çok taze ürünler bulunduran süper marketine geldi. Minho içeri girdiğince çalışanlar yeni gelen meyveleri yerleştiriyordu. Minho hızla aradığı meyveleri aldı. Reyonların arasından geçerken eline gelen bir kaç şeyi de alıp çıktı. Delta eve geldiğinde 18 dakika geçmişti. Her şeyin evine yakın olması ilk defa işine yaramıştı.

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin