22

2.2K 317 164
                                    

Jisung küçük öpücüğün etkisinden çıkamadan yemek masasına oturdu. Minho betanın kızaran yanakların bakıp gülümsedi.

"Hala çok utangaçsın?"

"Şey ben de pek değişen bir şey olmadı ki hyung."

"Aslında bu çok güzel bazen ben de hiç değişmeseydim diyorum. Ama hayat her şey istediğimiz gibi olmuyor."

"Lisede son sınıfa geçmeden önce gittiğin bir buçuk aylık bir kamp vardı. Aslında o kampa gittikten sonra değiştin. Bazen keşke, hasta olup hastaneye düştüğümde Suzy teyzemin seni kamptan getirmesi için daha çok ağlasaydım, diyorum."

Minho betanın bu konuda ne kadar üzgün olduğunu çatılan kaşlarından, büzülen dudaklarından ve arada konuşurken çatlayan sesinden anlamıştı. Zamanı geri almak için her şeyi yapardı. Konuyu değiştirmek için, "Biz ne yapardık?" diye sordu.

"Anlamadım hyung?"

"Önceden ne yapardık. Çok eğlendiğimizi hatırlıyorum ama neler yapıyorduk tam olarak hatırlamıyorum."

Jisung büzülen dudakları yerini sıcak bir gülümseye bırakmıştı. Beta parlak gözleri ile deltanın gözlerine baktı. "Hyung biz eğlenmek için özel bir şey yapmazdık ki. Birlikte yaptığımız en basit şey bile dünyanın en eğlenceli şeyiydi bizim için."

"Doğru bazen sessizce yemek yerdik o bile dünyanın en huzurlu anı olurdu."

"Öyle.." dedi beta sesindeki hüznü saklamadan. Sonra aniden kalkıp, "Hyung bekle!" diyerek odasına çıktı. Minho hızla üst kata çıkan betanın arkasından bakıp kalmıştı. Jisung kısa süre içinde elinde bir defterle merdivenlerin başında göründü. Beta hızla merdivenlerden inip, yemek masasına oturdu.

Minho, Jisung'un elindeki deftere anlamaz gözlerle baktı. "Hyung hatırladın mı? İlerleyen yıllarda birlikte yapmak istediğimiz şeyleri bu deftere not almıştık."

Minho zihnini zorladı. Küçük olanla böyle bir anısını hayal meyal hatırlıyordu. "Hatırladım!" dedi, coşkulu bir sesle.

Minho lise sondan önceki yılları hatırlamakta zorluk çekiyordu. Beta yanına geldi geleli özellikle beta ile ilgili şeyleri hatırlamak, geçmişe dair bir şeyler hatırlamak deltaya iyi gelmişti. Zihni bunu yaparken yorulsa da Minho geçmişi hatırladıkça yaşadığını hissediyordu.

"Öyleyse deftere yazdığımız şeylerden birini yapmaya ne dersin?"

Jisung duyduğu şey ile heyecanlanmış hızlı hızlı kafasını sallamış, avuçlarını yanaklarına bastırmıştı. Ağzı minicik kalan beta, Minho'yu güldürmüştü.

"Sen seçmek ister misin?"

"Hyung ben çok heyecanlandım, sen seçer misin?"

Minho betanın titreyen ellerini görünce uzanıp elini tuttu. "Özür dilerim." dedi. Suçluydu, Jisung'la arasına bu kadar mesafe koyduğu için suçluydu.

"Hımmm ilk ondan seçiyorum, 7 numara!"

"Aşk ve Gurur izleyip, dönem kıyafetleri giyerek dans edecektik!"

"Bildin."

"Umudumu kesmeme rağmen unutmamışım." Jisung defteri her eline aldığında, yazan şeyler yapmaya olan inancını zamanla kaybetmişti. Fakat şimdi Hyungu bizzat kendisi seçiyordu.

"Üzgünüm."

"Olma artık geçti. Şimdi listeyi gerçekleştiriyoruz ya önemli olan bu."

"Ama bir sorunumuz var!"

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin