33

1.7K 259 153
                                    

Seungmin'in, "Ee Jeongin kaç tur attın?" sorusu ile diğer iki betanın dikkatleri dağılmıştı. Fakat bir süre sonra Seungmin, konuşan betaların; değişen yüz ifadelerini, ateş çıkan gözlerini görünce, arkasını döndü ve diğerlerinin oturduğu masaya baktı.

"Bu da kim?"

"Ya da bunlar da kim?"

Diğerlerinin masasına oturan buradan bile ben çok güzelim diye çığlık atan omegalar ve pasif alfa, betaların masasında huzursuzluk yaratmıştı. Tam ayaklanıp hesap sormaya gideceklerdi ki, omuzlarından tutup kalkmalarına engel olan el ile durdular. "O tarafa bakmayın hatta hemen şu an yüzünüzdeki şu ifadeyi silin, her şeyi sizi bulmak için yapılıyor." Felix'in sözleri, öfkeli betaları durdurmuştu.

"Nasıl yani?"

"Bunlar Joehyun'la bağlantılı kişiler hatta hemen şu, Minho'nun yanındaki Joehyun'un yeğeni, diğerleri de onun arkadaşları."

"Bu üniversite de mi okuyorlar?" diye sordu Jeongin, Hyunjin'e küçük temaslarda bulunan alfayı gözleri ile öldürürken.

"Hayır hatta burada ne geziyorlar biz de anlamadık. Muhtemelen Joehyun'un oyunu olabilir. Bu yüzünden tedbirli davranmalıyız."

Felix çevreye göz attığında gördüğü bir kaç sima ile Joehyun'un, delta ve alfaları takip ettiğini düşündü. Changbin'e mesaj atan omega sevgilisinden, "biraz bekleyin şimdi anlayacağız. Ayrıca betalar sınıflarına geçsinler, gruptan birileri var, kimsenin dikkatini çekmesinler!" cevabı almıştı.

"Dersiniz başlamadı mı?"

Saate bakan Seungmin 15 dakika olduğunu gördü. "Aslında başlamak üzere kalksak iyi olur."

Jisung ve Jeongin gitmek istemese de bu derse girmeleri gerektiği için mecbur toparlanmaya başladılar. Jisung eşyalarını toplarken sevgilisine yapışık oturan omegaya baktı. Jisung üzgün bir şekilde deltanın masasına bakmadan çıktı. Minho çıkıp giden sevgilisinin üzgün yüzünü görünce ayağa kalkacaktı ama Chan tarafından engellendi.

"Youmi, Joehyun yine niçin paraya kıydı? Aslında paraya da kıymamıştır, yine niçin kimlere şantaj yaptı?"

"Ah Channie, teyzemi biliyorsun, biricik yeğenini çok sever. Minho'yu çok özlediğimi söyledim, anında kaydımı aldırmış ne düşünceli biri değil mi?"

"Ya ne demezsin! Minho seni özlemiş mi sordun mu?"

"Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokmaya bayılıyorsun değil mi?"

"Huyum kurusun bayılırım böyle her şeye karışmaya!"

Omega Chan'a cevap verecekken Minho konuştu. "Youmi neden geldin bilmiyorum ama boşuna geldin. Joehyun'a söyle beni bu şekilde kontrol etmeye çalışmasın. Şimdi kalk git! Biliyorsun bir defa takıldığım kişiyle ikinci defa takılmıyorum."

"Sevgilin mi var yoksa?"

"Sizin derdiniz belli oldu. Joehyun bana sormak yerine seni göndererek olmayan sevgilimi de aramaya çalışıyorsa boşuna! Zaten bir sevgilim yok, ucuz numaralarla uğramayın! Ayrıca daha öncede söylemiştim, beni baştan çıkarmak için feromon salgılama! En nefret ettiğim şey farklı bir türün feromonudur."

"Neyse biz kalkalım, rutu gelen delta huysuzluğu çekemem!" Youmi ve yanındaki arkadaşları kalktı. Pasif alfa ve diğer omega yürüyüp giderken Youmi deltanın arkasına geçip kulağına eğildi. "Rutun için beni arabilirsin. Seninle vakit geçirmeyi özledim." Omega arkadaşlarına ulaşıp kafeteryadan çıktı.

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin