25

2.1K 311 229
                                    

Minho, Jisung'u rektörlüğe bıraktıktan sonra fakülteye geçti. Otoparkta Hyunjin'in arabasına yaslanarak konuşan ikiliyi görünce arabayı park edip yanlarına ilerledi.

"Siz neden erken geldiniz?"

"Seni özledim!"

"Hep aynı yalan aşk sözleri, kanmayacağım bu defa hayır hayır!" Minho, Chan'ın abartılı tepkilerine güldü.

"Benim aşkım gerçek Chan, Hyunjin senin duygularınla oynuyor?"

"Yalan söylüyor Chan! Hem deltanın ne zaman bir baskın alfaya aşık olduğu görülmüş?"

"Bir ilk olduğu için aşkımın tarifi yok!" Minho elini uzatıp Chan'in alnına düşen saçını itti. "Tanrım şu güzelliğe bak!"

İşi rekabete döken Hyunjin, Chan'ın diğer tarafına geçip elini tersi ile yanağını okşadı. "Şu zarafeti sana kaptırmam Lee! Üstelik bizim aile geleneğimizde alfa ile evlenmek var."

Minho, Chan'ın yüzünün sol tarafını Hyunjin gibi okşadı. "Biz deltalar her türü baskılar onlara mutlu ederiz Hwang, siz de kim kimi baskılayacak."

"Chan aşkımı kabul etsin yeter ki ben baskılanırım da Lee, sen baskılanır mısın?"

"Fıtratıma ters Hwang ama inan onu senden daha mutlu ederim."

"Tamam kestik! bana aşıksınız ama ben beta seviyorum, beta! Uzak durun benden!"

"Aa Chan nankör olma çok yakışıklı bir alfa ve delta sana ilanı aşkta bulunuyor, sen hala beta diyorsun. Çıtayı yükselt bir adamım!"

"Hyunjin benim için primatin tepesindeki tür beta."

"Ne beta aşkın varmış böyle!"

"Henüz yok Minhocuğum ama üç tane adayım var. Üçünü de alabilsem keşke." Chan'ın söylediği şeyden sonra hüzünlenmesi, diğer ikiliyi güldürdü.

"Oğlum yapma böyle, bazen seni ciddiye alıyorum."

"Ben gayet ciddiyim. Keşke hanedanlık döneminde yaşayıp imparator olsaydım, üç betayı eşim yapardım. Ay düşününce hayali bile ne kadar güzel geldi."

"Neyse, partiye yarın tüm birinci sınıflar davetli?" Minho ışık hızıyla konuyu değiştirmişti. Chan'ın bazen şaka mı yaptığını yoksa ciddi mi olduğunu, delta da anlamıyordu. Bu yüzden beta konusu açıldığında fazlasıyla siniri bozuluyordu.

"Minho birinci sınıflar konusunda emin misin? Büyük kısmı daha çok toy." diye sordu Hyunjin.

"Mesajı sen de aldın Hyunjin, yapacak bir şey yok. Partide özellikle birinci sınıfların olması istendi. Hatta özellikle birilerinin engel olmaya çalışacağını düşündükleri için davetiyeleri bile bizden bağımsız dağıttılar."

"Tarihini sen istemişsin ama?" dedi Chan.

"Evet, ben istedim."

"Neden?"

"Yarın psikoloji birinci sınıflar, oryantasyon gezisi için adalara gezi yapacak ve geceyi bir adada geçirecekler."

"Yani bizim betalar partide olmayacak."

"Evet"

"Ama davetiye alacaklar."

"Davetiyeler genel verildi ve o fakülteye bu bugün dağıtıldı."

"Bugün de betalar gezide." dedi Hyunjin.

"Aynen öyle."

"İşte buna sevindim. Bu tarz bir parti uzun süre yapılmaz. O kadar zamanda bana yeter."

Beta/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin