Jisung, Seungmin ve Jeongin, öfkeyle tek tek kafeden çıkan grubu merakla izlediler. Hepsi kalkınca onlarda kalkıp okula doğru yol aldılar.
"Acaba ne oldu ki?"
"Bir gerginlik oldu ama duyamadım. Öfkeyle tek tek çıktılar. Jisung dikkat et bebeğim özellikle delta aşırı sinirliydi."
"Benlik bir durum yok ki!"
"Olsun sen yine de evde dikkatli ol. Deltalar diğer türlerden daha güçlü sonuçta feromonları dahi seni oldukça yorgun düşürebilir."
"Biliyorum bir defa denk geldim."
"Nasıl?" diye sordu Jeongin arkadaşı için endişelenmiş görüyordu.
"Şey benim için yurt başvurusunda bulunduk. Dur bakmayın öyle en başından anlatıyorum. Minho hyung ailelerimiz gidince biraz yükseldi, ben de ona durumu açıkladım. Benim de onun evinde kalmak istemediğimi öğrenince yurt başvurusunda bulunduk; ama işte bütün yurtlar doluymuş. Hyung bunu öğrenince aşırı sinirlendi. Fazla feromon salgıladı, elimi bile hareket ettiremedim. Deltaların feromonlarının bu kadar güçlü olduğunu ilk defa o zaman tecrübe ettim. Açıkçası bir daha da aynı durumu yaşamak istemem."
"Bir ay dişimizi sıkmamız lazım, ondan sonra kendi düzenimizi kurarız. Bu arada senin arkandan o gruptan bir alfa lavaboya geldi. Seni rahatsız etmedi değil mi?"
"Ah saçmalayıp gitti!"
"Ne dedi?"
"Önemsiz şeyler Seungmin, pek dinlemedim bile."
"O tuvaletten geldi. Minho ile konuştuktan sonra ortak gerildi. Ben de dedim acaba konu seninle ilgili mi?"
"Zannetmiyorum. Minho hyung benimle kaldığını kimseye söylemiyor. Eskiden beri arkadaşlarının yanında beni görmezden geçer. Sanırım beta olduğum için benden utanıyor. " sonlara doğru sesi iyice kısık çıksa da arkadaşları ne dediğini duymuşlardı.
Toplumun kalabalık bir kesimini betalar oluştursa da deltalar, alfalar hatta omegalar tarafından sık sık aşağılanırlardı. Doğurgan bir tür olmalarına rağmen bir kokuları ya da kızgınlık durumlarının olmaması; onların, diğerlerinin gözünde aşağılanma sebebiydi. Bir de betaların genelde kendi türlerinin aktif olanları ile evlenmesi olayı vardı. Genelde diğer türler tarafından nadiren eş olarak görülür ve kabul edilirlerdi. Türü en aşağılayan olay ise baskın olan betaların bile bir delta ya da alfayla olan ilişkide pasif olmasıydı.
Betalar, toplumun işçi sınıfı olarak olarak görülür, genelde ofis işleri ya da kalabalık ortamlardaki işlerde betalar çalışırdı. Betaların aniden gelen kızgınlıkları baştan çıkarıcı feromonları olmadığı için kalabalık yerlerde çalışmaya en uygun tür onlardı.
Üç genç bu konuyu dile getirmese de durumun gayet farkındaydılar. Jisung o alfanın gerçekten onu güzel bulmadığını biliyordu. Muhtemelen bir iddia ya da başka bir şey için Jisung'un yanına gelmiş ve ona kur yapmıştı. Üniversite boyunca bu ve benzeri olayları yaşayacağını zaten biliyordu fakat bu kadar etken olmasını o da beklemiyordu.
"Ben kendi türümden biri ile birlikte olmak istemiyorum." Jeongin'in bu itirafı, dalgın dalgın yürüyen ikiliyi kendine getirmişti.
"Neden öyle söyledin?" diye sordu Jisung.
"Dün gece oda arkadaşlarım konuşurken duydum. Seungmin'in her zaman bahsettiği partilerden birinde bir baskın alfa üçlü yapmış; baskın beta ve pasif betayla. Üstelik bu iki beta sevgiliymiş ve ikisi de alfa tarafından domine edilmişler. Düşünsene alfanın biri hem seni hem de sevgilini beceriyor, çok aşağılayıcı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...