Pazar gününü de Minho ile geçiren Jisung ister istemez, deltayı göz hapsine almıştı. Minho onun yanında son derece sakin ve huzurlu görünüyordu. Bu gözlemleme olayının davranışlarına yansıyacağından korkan Jisung, deltanın hareketlerini gözlemleyi bıraktı.
Minho'nun Jisung'u özellikle getirmek istediği Cheesecakeleri ile ünlü kafeye gelmişlerdi. Jisung bir süre cheesecakelerden gözünü alamamış, uzun süre kararsızlık yaşamış en sonunda tercihi Minho'ya bırakmıştı. Minho, Newyork ve limonlu cheesecakelerden birer dilim sipariş verdi. Sabırsızlıkla cheesecakeleri bekleyen beta, Minho'yu güldürdü.
"Hala tatlı için böyle heyecanlanman?"
"Ne yapayım çok seviyorum."
Masaya gelen cheesecakekler ile Jisung hangisi denesem diye düşünürken Minho bir çatal, Newyork olandan betaya uzattı.
"Bu çok tatlı, bunu limonlu ile dengelersin?"
"Sen hyung?"
"Ben puding insanıyım."
"Çok seviyorsun değil mi?"
"Çok!!"
"Aklıma gelmişken sizin bu ev işi ne oldu?"
"Biraz karıştı hyung?"
"Neden?"
"Ev sahibi ile başta kira olarak anlaştık. Şimdi satın alın diyor. Bu tavrı bizi biraz şüpheye düşürdü. Yurt dışına yerleşeceğim diyor ama bilmiyorum?"
"Zaten yurt dışında yaşıyor diye biliyorum, Yani birkaç kez sohbet etmiştik sürekli seyahat ettiğinden bahsetmişti. Genelde Kore'de durmuyor. Bu evi, arada Kore'ye gediği zamanlarda kullanıyordu. Neden satmak istiyor onu anlamadım."
"Semt değiştirmek istiyormuş, şehir merkezine daha yakın bir ev alıp Kore'ye geldiği zamanlarda orada kalacakmış."
"Olabilir aslında bizim semt, şehrin gezilecek mekanlarına biraz uzak, Kore'ye arada gelen biri için pek iyi bir konumda değil. Peki siz ne yapacaksınız?"
"Seungmin alma taraftarı yatırım olarak alırım, mezun olurken de satarım diyor."
"Mantıklı, aslında benim evimde bana ait. Mezun olursam belki ben de taşınırım bu semtten."
"Güzel bir yer ama" diyerek dudaklarını büzdü Jisung.
"Sakin bir yaşam için güzel ama biraz daha gezip eğlenmek isteyen biri için iteowan tarafı daha iyi."
"Ben sakin yaşam taraftarıyım."
"Sakinliği seviyorsun."
"Beni huzurlu hissettiren her şeyi seviyorum."
"Seni huzurlu hissettiyor muyum?"
"Çok!"
"Sen peki hyung?"
"Eğlenceyi seviyorum ama yanında mutlu olduğum kişilerle eğlenmeyi seviyorum. Neşeli bir yaşam tam bana göre, tabi buna gerçek anlamda yanında mutlu olduğum insanlarla ihtiyacım var."
"Benimle mutlu musun?"
Minho aynı Jisung gibi "Çok" dedi. Betanın gözlerinin içine bakarak devam etti. "Hiç olmadığı kadar mutluyum."
Jisung son anda çıkan ev sahibi krizine sevinmişti. Normalde betaların bu hafta içinde yeni evlerine taşınmaları gerekiyordu. Adamın son anda evi satmak istemesi işleri karıştırmıştı. Seungmin'in evi almak konusundaki ısrarcı tavrına yorum yapmayan beta, evin ücretinin bir kişi tarafından ödenmesini içine sindiremediği için taşınmak konusunda tereddütte kalmıştı. En önemlisi Minho ile bu kadar yakınlaşmışken taşınmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta/Minsung
FanfictionBeta olan Jisung üniversiteyi okumak için, Busan'dan Seul'e gelir. Fakat bir sorun vardır. Ailesi yakın aile dostlarının delta oğlu ile kalmasını ister. Jisung yıllar önce tüm bağını kopardığı delta ile kalmak isteme de ailesine karşı gelemez. Ev h...