Final Word

285 26 7
                                    

Terima kasih kepada semua yang sudi baca, vote dan komen. Cerita ini saya nak tamatkan bila dah masuk chapter 20. Tapi makin lama jalan cerita dia makin menjadi. Sampaila ke chapter 49.

Saya takde kena mengena dengan hoki. Setiap info pasal hoki dalam cerita ini hasil dan research yang saya buat. Setiap story yang saya buat, saya cuba masukan info yang berguna. Dua penjuru ni belum tamat sepenuhnya. Ini masih remaja. Lepas ini Nazrin dan yang lain akan meningkat dewasa. Cabaran berbeza. Mungkin satu hari nanti Dua Penjuru 2.0 akan ada.

Saya selitkan semua watak utama dalam semua story saya. Dalam dua penjuru saya selitkan watak dari Perjalanan Terakhir, Bagaikan Bidadari, Aku 34 Kau 18. Dan watak Nurul Aliya Nazrin saya perkenalkan dalam story Perjalanan Terakhir. So try lah baca story yang lain juga.

Macam biasa setiap final word saya akan reveal next story saya. Pelangi Senja. Kisah antara 2 orang perempuan. Seorang wanita 30an yang dah berkahwin dan seorang berusia 20an yang bekerja dan duduk bersendirian. Apa jadi kalau jatuh cinta dengan wanita yang dah berkahwin. 

Kalau ada yang nak suggest tajuk yang lebih sesuai, tolong komen ye. Tak dapat tajuk yang menarik. 

Dua PenjuruWhere stories live. Discover now