Ada'dan...
Kuzey:Günaydın Ada.Bugün isteme olacak.Seninde gelmen gerekiyor.Biliyorum zor ama gelmen gerek.
Siz:Gelmem ben
Kuzey:Yapma Ada.Nasıl ikna edeceğiz o zaman sevgili olduğumuzu?
Siz:Gelmem
Siz:Gelmem
Siz:Gelmem
Kuzey:Tamam şişh...Sakin ol Ada.Tamam.
Siz:Gelmem Kuzey gelmem
Kuzey arıyor...
Kuzey:Ada aç telefonu iyi misin?
Siz:İyiyim
Kuzey:Özür dilerim..
Siz:Önemli değil
Bugün istemesi vardı.Beni değil bir başkasını isteyecekti Giray ve ailesi.
Dizlerimi kendime çektim.Göz yaşlarımı,dizlerime sürdüm.Kafamı yan yatırdım.Hıçkırarak ağlamaya başladım.İntikam almak istesem bile ben de yıpranıyordum.
Ayrılık bu haklı,haksız dinlemeden vuruyordu insana...
Gitmeli miydim istemeye?Bilmiyordum.Onları öyle görürsem nasıl dayanacaktı kalbim?
Mert'i aradım.İkinci defa çaldığında açtı.
"Alo Ada?"dedi Mert.Ağlamamı durdurdum.
"Bugün isteme varmış.Kuzey'de beraber gitmemiz gerektiğini söylüyor.İnandırmak için ne yapacağım?"diye sordum.Mert bir kaç saniye konuşmadı.
"Gideceksin..!Yapmak zorundasın.Üzerinde ki enkazı atman gerek.O çocuk seni yarı yolda bıraktı...Faydalandı Ada.Yapmak zorundasın."dedi.Telefonu üzerine kapattım.
Ellerimle yüzümü kapattım.Kalbimden bir şey akıp gidiyordu...Sevgim,nefret damarımı besliyordu.Ondan o kadar çok nefret ediyordum ki ama bir yönden de o kadar çok aşıktım ki...Bu çok acı bir ikilemdi.
Ayağa kalktım ve dolabımı açtım.Akşam giyeceğim bir elbise aradım.Siyah askılı,uzun ve derin yırtmacı olan sade bir elbise buldum.
Siz:İsteme kaçta
Kuzey:6'da
Siz:Geliyorum
Kuzey:Tamam alırım seni
Siyah elbisemi giydim.Saçlarımı düzleştirdim.Gold kalın,sallanan küpelerimi taktım.Makyajımı kahve tonlarında yaptım.
Ayakkabı olarak siyah,simli bir ayakabı giyindim.Saat 6 olmak üzereydi zaten.Çantamı aldım ve aynaya baktım.Omuzlarım çökmüştü.Hayat o kadar acımasızdı ki sevdiğim adamın istemesine gidiyordum.
Kalbim henüz buna alışmamıştı. Parfümümü etrafımda gezdirerek sıktım.Hazırdım.
Kuzey:Geldim.
Gözümden acıyla akan yaşı hafifçe sildim.Aynada kendime bakarken dik durmaya çalıştım.Derin bir nefes aldım ve evden çıktım.
Kuzey arabayla evin önünde bekliyordu. Siyah spor arabanın kapısını açtım ve içeriye girdim.Kuzey kaşları havalanmış bir şekilde bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...