10.BÖLÜM

17.4K 515 182
                                    

İkinci derste sonunda bitmişti.Hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu ve bugün iyi olduğum düşünüldüğü için (annem tarafından)okula gelmem uygun görüldü.

Mert ile koridorda boş boş geziniyorduk.Gözüm sevgilimin üzerindeydi.Yan sınıfta ki Merve gacısına soru çözüyordu.

Arada gözü,gözüme değiyor ve o anda gülümsemesiyle nefes alıyordum.Ama yeterdi değil mi?

Hızlıca onların yanına yürüdüm."Hocam merhaba bir şey soracaktım da size."dedim.Giray bıyık altında gülümsedi."Merve sonra devam ederiz."dedi."Ama hocam iyi çözüyorduk."dedi Merve.

Hadi boş yapma da git Merve.

Afferin kız iç ses.Merve,Giray'ın kararlılığını gördüğünde kitabın arasına kalemini koyup gitti.

"Efendim bebeğim,sevgilim anlat anlat sevgilim.Anlat da dinliyeyim."dedi Giray.Ağzım beş karış açılmış gülümsüyordum.Şımararak kafamı yana yatardım."Yaa Giroş."

"Giroş sana kurban olsun."deyip,göz kırptı.

"Biz senin odana mı çıksak ya?"dedim.Kaşları mutluluktan havalandı.Boğazını temizledi."Bence de hadi gidelim."dedi.Hızlı adımlarla önümden yürümeye başladı.

"Hocam!Giray hocam bir şey sorabilir miyim?"dedi bizim sınıftaki boş teneke Furkan."Sonra Furkan."dedi Giray.Sert bir ifadeyle.Adam haftalardır özlediği günü yaşayacak Furkan bir izin ver.

Odaya girdi ve benim girmem içinde bekledi.İçeriye girdiğimde hızlıca kapıyı kapattı.Anında beni kapıya dayadı ve ellerini belime doladı.Kafasını,saçlarıma gömdü.

"İşte şimdi günüm güzelleşti."dedi.Kıkırdadım.

Dudakları boynumu narince öperken,bende onun ensesiyle oynuyordum.

"Giray,bana ne zaman düzgün bir çıkma teklifi edeceksin sen?"dedim.Giray kafasını boynumdan çekti ve gözlerime baktı.Ciddiyetimi ölçüyordu.

"Benimle sevgili olur musun Ada?"dedi.Kurban olduğum ben seninle sevgili olmam,direk beraber olurum.

Sapık Ada!

"Ama sevgilim böyle değil.Güzel bir şekilde yani."dedim.Kafasını tamam der gibi salladı.

Heyecanlanmıştım.Gemilere adımı yazsın,gökyüzüne yazsın,uçaklarla bulutlara şahit etsin aşkımızı mesela...

Ada galiba evlenme teklifi bekliyorsun sen.

Susar mısın iç ses acaba?

Giray yanaklarıma öpücük kondurdu.Dudaklarımla dudaklarını örttüm ve sertçe emmeye başladım.Giray ellerini yanağıma getirdi ve ovalamaya başladı.Bir elide hala belimdeydi.Belimde olan eli yavaşça kalçama gitti ve orayı sıkmaya başladı.

Beni kucağına aldı ve koltukta kucağına oturttu.Kazağımın içinden bir elini içeriye soktu ve südyenimin kopçasını açmaya çalıştı.

Dudaklarımı hala öpmeye devam ediyordu.Gerçekten özlediğini dudaklarıma haykırıyordu.Sonunda kopçamı açtığında yavaşca sıcak göğüslerime,ellerini değdirdi.Bu hissettiğim soğuklukla dudaklarının arasına ufak bir inilti bıraktım, ardından alt dudağını ısırdım.Göğsüm elleri arasında ezilirken ben de ellerimi yanaklarına sardım ve dikkatimi tamamen dolgun dudaklarına verdim.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve ardından boynuma götürdü.Oradan da göğüslerime doğru uzattı.Ellerinden kurtulan göğüslerim,dudaklarına hapsolmuştu.

Boynumu duyduğum zevk ile arkaya doğru attım.Erkekliğinin sertleştiğini daha çok hissetmemle anlayabiliyordum.

Göğsümün ucunu dişlediğinde ağzımdan bir inilti koptu ve ellerim reflex ile yüzüne gitti.Dudaklarını oradan ayırınca tekrardan elleriyle göğsüme hakimiyet kurmaya devam etti.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin