Bilinmeyen Numara:Merhaba Ada.Ben Mehmet.Müsait misin?
Siz:Merhaba müsaitim
Bilinmeyen numara kişisini Mehmet olarak kaydettiniz
Mehmet:Buluşabilir miyiz diye soracaktım.Bizim arkadaş grubuyla bir bağ evinde bir gün boyunca eğlenecektik.Sende gelirsen çok sevinirim.
Siz:Bu çerçevede ben ne alaka
Mehmet:*Konum*
Mehmet:Eğer gelirsen beni çok mutlu edersin.
Siz:Tamam ama beş kuruş harcamam
Mehmet:Hahahahha Giray'ın dediği kadar varmışsın.
Siz:Ne dedi ki Giray
Mehmet:Hayatında onu güldüren tek insansın sen.Öyle der.
Siz:Ok
•••
Gidip gitmemek arasında bile kalmadan,çantama bir kazak ve eşofman koydum.Altıma mavi bir jean,üzerime beyaz bir crop giydim.Montumu ve beremi taktım.Beleş nerede, Ada orada.Bu yazılı olmayan bir kuraldır.
İçeriye gittim.
"Anne bir gün,arkadaşlarla bağ evinde kalacağız."dedim.Annem okuduğu kitabı kanepeye bıraktı.Gözlüğünü çıkardı ve gözlerime baktı.
"Ne?"Yanına oturdum."Diyorum ki bağ evi,bir gün kalma,takılma,kopma anne."dedim ağzımı yayarak.
"Olmaz."Kaşlarımı çattım."Neden olmuyor ya?"diye sordum.Kitabını eline tekrardan almış ve okumaya başlamıştı.
"Anne gitmek istiyorum.Cidden oturur ağlarım."dedim.Annem içinden senden bıktım der gibi bir nefes verdi.
"Her saat başı bana mesaj atacaksın.Aradığımda üçüncü çalışta açılacak.Dikkat edeceksin."dedi.Kafamı salladım ve boynuna sarılıp yanağından öptüm.
Siz:Gel beni al
Mehmet:Geliyor musun?
Siz:Gelmiyorum boşver
Mehmet:Saçmalama o manada demedim.Biliyorsun.
Siz:Tamam affettim hadi gel üşürsem eve giderim gidersem çıkmam
Mehmet:Tamam.
Siz:Yani mesajda yazım kurallarına uymak ne demek ya
Mehmet:Anlamadım?
Siz:Mısırlılar ne kadar zengin dedim
Mehmet:Ada çenen düşmüş senin.
Siz:Yok elledim yerinde
Mehmet:Ya gelme sen ya.
Görüldü
Mehmet:Şaka yaptım biliyorsun değil mi?
Mehmet:Ada?
Mehmet:Ada geliyorsun değil mi?
Mehmet: Ada?
Mehmet:Adaaaaaaaaaaaaaaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...