Salonun en kenarında,müzikler eşliğinde, sözlerinin kesilmesini izliyordum.Kuzey yanımda durduğunu hissettirmek için,ha bire bir konu açmaya çalışıyordu ama ben takmıyordum.
"Hayırlı olsun."dedi Baran Seyfioğlu,iplerini keserken.Giray ipin kesildiği an bana bakmıştı.İçimde kıyametler kopuyordu fakat ben bunu oldukça profesyonel bir şekilde belli etmiyordum.Buz dağından farksız bir şekilde gülümseyerek onları izliyordum.
Yüzükler takıldıktan sonra dans müziği çalmaya başlamıştı.Nazlı dans etmek için hazırlanıyordu.
Dolan gözlerimi arkama dönüp sildim.Tekrardan yüzüme gerçeklikten çok uzak bir gülümseme yerleştirdim.
Bende kaybolanı...
Sende bulmak güzel...
Yitip unutulanı...
Sende görmek güzel...Nazlı gülümseyerek Giray'ın ellerinden tutup,salonun ortasında dans etmeye başladı.
Bir kaç çift daha geldiğinde çok geçmeden pist,çiftlerle dolmuştu.
Kuzey ellerini ellerime uzattı."Hadi bizde gösterelim kendimizi."ellerini tuttum."Ayağıma basma ama."dedi.Küçük bir kahkaha attım.
Giray gilin çaprazında bir yerde durup,dans etmeye başladık.
Güzel demek yetmez...
Muhteşem olmalıyız...
Bakir bir yere..
Seninle varmalıyız..Bir umut gözlediğim..
Yıllardır beklediğim..
Kalbimin sahibisin sen...
Çırpınıyor yüreğim..
Ferman buyur ölürüm...
Ömrümün sahibisin sen..Gözlerim gözlerine değdi.Bana sinirli ve soğuk bakıyordu.Ben mi suçluydum bu halimizden?
Kuzey narince tuttuğu elimle ve belimle bana yön veriyordu.Şuan kollarında olmak istediğim kişi,Kuzey değildi.
Nazlı yavaşça bize yaklaştı Giray ile..
"A Kuzey kardeşinle dans etmeyecek misin?"diye sordu.Çok mutluydu.Yüreğimde bir burukluk oluştu.Acıyla gülümsedim.Bizi bilse de bana böyle iyi davranır mıydı?
"Tabiki Nazom."dedi Kuzey.Ellerimi yavaşça serbest bıraktı,izin aldı ve Giray'ın ellerinden Nazlı'yı alıp dans etmeye başladı.
"Giray,sende gelinimi dansa kaldır malum tek kalmasın."dedi Nazlı.Bana bir öpücük yolladı.Kollarım titremişti.
Giray kafasını onaylar biçimde salladı.Önüme gelip durdu.
Elleri kollarımdan,ellerime doğru yol aldı.Ruhum sanki canlanıyordu,çünkü ruhumun baştan aşağıya titrediğini hissediyordum.Ellerimi bulduğunda,sertçe beni kendine çekti.Nefesim kesildi.Kakao kokusu burnuma,ilk defa acıyla vurmuştu.Kokusu o kadar acıydı ki kalbim sızlamıştı.
Kader, kıymet budur
Kısmet buna derim
Mutluluksa dileğim
Seninle yaşamalıYaşamakla bitmez
Muhteşem olmalıyız
Mucize bir yere
Seninle varmalıyız"Mutluluklar dilemedim değil mi ben size?Mutluluklar..."gözlerini söylediklerimle gözlerime kilitledi.
"Ah Ada...Bana hiç güvenmeyişin bana bu acıyı veren.."gözleriyle etrafı taradı.Sanki dediklerini birinin duymasını istemiyor gibiydi."Sen bana hiç güvenmedin değil mi?"Gözlerimden bir yaş aktı.Kafamı aşağıya eğdim.Bir elimi Giray'ın omzundan kaldırıp gözümü sildim.Yerde olan bakışlarımı tekrardan sahibine dönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...