Bebeklerim lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın.Merak ettiklerinizi ve eleştirilerinizi okuyorum...
•••
"Benden nefret etmene dayanabilirim ama beni unutursun diye ödüm kopuyor"dedi.Buz kestim...
•
Sabah yine söylediği söz gelmişti aklıma.Benim onu kolayca unutacağımı mı zannediyordu acaba, bilemiyorum.
Mert çok kötü grip olmuştu bu yüzden bir kaç gün gelemeyecekti.Tek kalmak çok kötü hissettiriyordu.Ama elimden de bir şey gelmezdi.Her okul dönüşü ona kuşburnu yapıyordum.Benden başka iyi arkadaş bulamazdı.
O günden sonra Giray ile bazı planlar yapmıştık.Bana yazan,bilinmeyen numaranın son sinyalinin geldiği yeri Giray polis bir arkadaşından yardım alarak bulmuştu.
Bu telefon numarasının tekrardan kullanılabilmesi için Giray, tekrardan Hande yellozuyla yakın olacak ve bunu görende büyük ihtimalle tekrardan fotoğraf çekip bana atacaktı.
Umut ışığı gözüme çarparken mutluluğun uzak olmadığını görebiliyordum fakat inşallah hepsi bir oyun olurdu.Eğer gerçekse bu sefer gerçekten yaşama isteğim bile kalmayacaktı.
Okula geldiğimde en üst kata Giray'ın odasına çıktım.
"Hoşgeldin gelsene."dedi Giray.Bu adam beni her gördüğünde gülümsüyordu ve bu benim canımı sıkmaya başlamıştı.Acaba aptal oluşumamı gülüyordu?
Sen iyice paranoyak oldun.
"Ne yaptın plan işini.Benim ne yapmam gerekiyor?"diye sordum.Giray kalkıp önümde durdu.
"Bu gece Hande'yle yemek yemeye gitmek istediğimi ona söyledim.Oda kabul etti."dedi.Kaşlarım çatıldı.
"Maşallah oda dünden hazır."dedim mırıldanarak."Ada!"dedi uyarır bir ses tonuyla.
"Tamam ya bir şey demiyorum."Giray ellerini omzuma koydu.Geri çekilmek istesemde çekilmedim.
"Ben sadece gerçekleri görmen için çabalıyorum."dedi.Gözlerim,gözlerine mühürlenmiş onu ne kadar özlediğimi haykırıyordu.
"Biliyorum."Giray gözlerini yumdu ve derin bir nefes aldı.
"Keşke..Keşke seni aldatmadığımı da bu kadar iyi bilseydin."dedi.Ardından kapanan gözlerini açtı.Gözlerinin içi kızarmıştı.
"Ya sen bu kıyafetini falan bir toparlasan mı?Malum müdür yardımcısısınya ha bir de bu akşam büyük bir randevun var."Konuyu değiştirmek istiyordum çünkü evet beni aldatıp,aldatmadığından emin olamıyordum.
Giray ellerini omzumdan çekti.Alnına ellerini koydu ve sinirle ovaladı."Ben kime ne anlatıyorum ya vallaha.Ben ne diyorum sen bana hala imalarda bulunuyorsun.Plan bu,sende orada olacaksın.Başka ne yapmam gerekiyor Ada?"diye bağırdı.
"Bağırma sus."diye bağırdım.
"Ben mi bağırıyorum?"diye tekrardan bağırdı.
"Evet!"dedim ve daha çok bağırdım.Beni alıp duvara dayadı.Nefesi ve derin kakao kokusu yüzüme vururken,yüzünü saçlarıma sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...