54.BÖLÜM

3.1K 157 141
                                    

Uyandığımda Giray yanımda yoktu.Uykulu gözlerle yastığa elledim.O güzel kokusu benden uzaktı.Mayışık mayışık ayağa kalktım.Gözlerimi ovdum.Banyoya geçtim ve işlerimi gördüm.

Sıcak bir duş aldım.Bakım yaptım.Saçlarımı nemli kalacak kadar kuruttum.Nemlendirici sürdüm.

Dolabıma yaklaşıp,üzerime siyah bir dantelli bluz,mavi kot ve siyah bir çizme giyindim.

Odadan çıktım.

Bugün İzmir'i çocuk alışkınlıklarının olduğu,ailesel bir etkinliğe götürecektim.
Giray'da gelecekti.

Aşağıya indiğimde Giray ve annem gil kahvaltı hazırlıyordu.Kuş sütünün eksik olduğu bir sofraydı.

Yaklaştım ve ağzıma bir peynir attım. Annem ve İzmir krep yapıyor.Giray'da salatalık doğruyordu.

Kapının kenarına dayandım.Ellerimi çiçek yaptım ve gülümseyerek onları izlemeye başladım.

Giray beni farkettiğinde gülümseyip eliyle ağzıma bir salatalık uzatmıştı.Ağzıma salatalığı aldığım da elini ısırdım.

"Ağh!"dedi.İkimiz de kahkaha atmıştık.İzmir krepi döküyor annem ise ona yardım ediyordu.

Giray salatalık tabağıyla yanıma geldi.Belimi narince tuttu ve yanında yürümem için bana yol gösterdi.

Masaya doğru geçtik ve yan yana oturduk.
"Günaydın prensesim."dedi ve kader ipimizin bağlı olduğu bileğimden öptü.

"Günaydın kocacığım."dedim.Yanağına uzanıp öptüm.

"Kahvaltıdan sonra etkinliğe gideceğiz değil mi?"diye sordu.

"Evet aşkım."
Dedim ve ekmeğe reçel sürdüm.Uzatıp yemesini sağladım.

"Günaydın ey mümin insanlar."
Diye giriş yapmıştı Mert salona.

"Günaydın."
Dedik hep bir ağızdan.

Fazla zaman geçmeden Nazlı'da indi merdivenlerden.

"Günaydınlar."dediğinde hepimiz, "Günaydın."demiştik.

"Kuzey nerede kaldı?"
Diye sorduğumda Nazlı masaya oturdu.

"O otelde kaldı.Kalabalıktık zaten.Ama birazdan gelecekmiş."Dedi.Bende kafamı sallamakla yetindim.

Kahvaltıda annem İzmir'e çeşit çeşit yiyecekleri tattırmıştı.İzmir ilk defa bu kadar hevesle kahvaltı yapmıştı.

"Anne gördün mü kar yağmış."dedi İzmir hevesle.Camdan dışarıya doğru baktığımda ağaçların beyazlığını görmüştüm.

"Evet aşkım benim.Çok güzel."dediğim de Giray küçük bir alkış çaldı.

"Güzel kaynanam söyle bakalım var mı havuç,var mı zeytin!"Dedi.

Mert gülmüştü."Ailemizin kardan adamını yapalım."Dedi Mert heyecanla.

Giray'a baktım."Etkinlik?"Diye sordum.

"Akşamüstü zaten.Yetişiriz."
Dediğinde kafamı onaylar biçimde salladım.

"O zaman kardan adam yapıyoruz."
Dedi Nazlı.

"Eh işte sapsınya sen.Bari onla evlen."
Dedi Mert.Hepimiz küçük bir kahkaha attık.

"Uğraşma benimle deli manyak."
Dedi Nazlı sırıtarak.

"Deli Mertık."
Dedi İzmir şakıyarak.

Mert,İzmir'e kaşlarını çatarak baktı. Sahteydi ama bu siniri.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin