Giray aniden ayağa kalktı.Elleriyle bacaklarımdan tutup,beni kucağında döndürmeye başladı.O kadar çok kahkaha atmıştık ki...
"Giray dur.."dedim kahkahalarımın arasından.
"Sevgilim benim...Baba oluyorum ben!"diye bağırdı.Yanaklarıma bir sürü öpücük bıraktı ve beni yavaşça yere indirdi.
"İyi mi peki,bir şey yapmamız gerekiyor mu?Yani mesela nasıl yemek yeyecek?"diye sordu.Teleşla dizdiği sorulara kahkaha attım.
"Nasıl mı yemek yeyecek?Giray bebek bu benim yediklerim ile beslenecek." dedim. Kahkahalarım denizin dalgalarını hareketlendirecek kadar güçlüydü.
Giray eğilip boynuma bir öpücük bıraktı.
"Pardon.Heyecandan vallaha."dedi.Bir kahkaha daha atmıştım.Uzanıp yanaklarından öptüm.
"Giray..."dedim ve sustum.Aslında söylemeye çekiniyordum.Çekinmekte haklıydım çünkü başımızda bir çok dert vardı.Mesela artık sadece beni değil,bebeğimizi de korumak zorundaydı. Giray'ın görevi oldukça zor,omzuna yüklenen yük oldukça ağırdı.
"Söyle sevgilim.Söyle bebeğimin annesi." dedi.Küçük bir kahkaha daha attım.
"Giray biz evli değiliz ve ben bu konudan çok rahatsızım."dedim çekinerek.Giray aniden durgunlaştı.
"Yarın...Evleniyoruz."diye bağırdı.Galiba mutluluktan iyice kendini şaşmıştı bu adam.
"Ne?"
"Yarın diyorum,evleniyoruz diyorum."
"Giray hiç bir şey hazır değil ki?"diye somurttum.
"Bir söylemene bakar hayatım."dedi.Eline telefonu aldı ve birini aradı.
"Alo!Boran.Yarın Yengenle evleniyoruz. Bizim köşkü süslesinler."dedi karşı tarafa. Bir süre Boran'ı dinledi ve,"Uygundur.Bir de sana bir resim atacağım,yarın 10'da elimde olacak."Dedi.
Biraz daha karşı tarafı dinledi ardından hiç bir kelime etmeden,telefonu Boran'ın üzerine kapattı.Gülümsemiştim.
"Sen odunluğun kitabını yazmışsın.Bir bana öyle değilsin işte."dedim kahkaha atarak.Giray elini omuzlarıma attı ve beni kendine sardı.
"Ben sana odun kalamam.Sana aşığım.Ama Boran'a da aşık gibi davranma mı beklemiyorsun değil mi?"diye sordu.Büyük bir kahkaha attım.
"Hayır.Kıskanırım ne yalan söyleyeyim." Giray ağzını buzuşturdu.
"Ada konuyu kapatalım mı?"diye sordu.
"Tamam tamam,söz aranızı bozmam."dedim ve bir daha kahkaha attım.Giray bu sefer öfke dolu gözlerle bakmıştı."Tamam sustum."dedim.
"Bu gece için tekrardan özür dilerim."Gözlerimi onun üzerine çevirdim.
"Eğer,Kuzey'den özür dilersen,özrünü kabul ederim."dedim.Giray elini omzumdan çekmiş ve durmuştu.
"Ne?"
"Basbayağı özür dileyeceksin."dedim.
"Bunu yapmayacağım."
"O zaman ben de yarın seninle evlenmem!"dedim.Giray'ın kaşları havalandı.Ellerimi karnıma sardım ve ayaklarımı ritmik bir şekilde yere vurdum.
"Bunu yapamazsın Ada."dedi.Yapmazsın değil mi diye bakıyordu.
"Öyle mi..?Peki."dedim ve hızlıca yürümeye başladım.Ayaklarım aniden yerden kesildiğinde,beni kucağına almıştı.
"Tamam kabul."dedi.Dudakları bileklerime gitti.
"Benim de bir isteğim olacak."dediğinde gözlerim gözlerini buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...