32.BÖLÜM

6.9K 396 60
                                    

Canlarım +18 kısımlar var.Giray'ın ağzından olacak.İsterseniz o kısımları geçebilirsiniz.İyi okumalar<3

______________________________________________

Giray beni yatağa indirdiğinde. Gülümseyerek ona baktım.

"Nasıl buldun sürprizimi?"diye sorduğum da Giray küçük bir kahkaha atmıştı.

Oda;mumlar,güller ve kırmızı bir ışıkla süslenmişti.Bunu da Mert'ten istemiştim.

Gerçekten de bu işi layığıyla becermişti. Giray,yanıma oturdu.Odaya alıcı gözle baktı.

"Sen muhteşemsin.Ben düşünemedim. Kusura bakma canım karım."dedi.Küçük bir kahkaha attım."Sorun değil hayatım.Evlilik ne demekti?Birbirini tamamlamaktı." dedim.

Kafasını onaylar biçimde salladı."Evlilik demek birbirini tamamlamak..."diye beni tekrarladı.Uzanıp yanağını öptüm.

Giray'a arkamı döndüm.Gelinliğimin iplerini açtı.Banyoya geçtim ve gelinliğimi çıkardım.Kırmızı,sadece dantelle süslenmiş geceliğimi giydim.

Aynada son kez kendime baktıktan sonra banyodan çıktım.Giray sesli bir ıslık çaldı.Baştan aşağıya gözlerini üzerimde gezdirdi.

"Karım da KARIM!"diye bağırdı.Kocaman bir kahkaha attım.

"Güzel mi kocacığım?"diye sorduğumda Giray gözlerini kocaman açtı.

"Güzel mi?Bunu sana hakaret sayarım. Mükemmel!"dedi.Yatakta yanına oturduğum da elleriyle saçlarımı ovaladı.

"Ada,kavuştuk..."Gözlerimi gözlerine diktim.

"Kavuştuk Giray.O kadar şey yaşandı ama kavuştuk.Bir ömür kocam olarak kal olur mu?"diye sordum.Sesim kısık çıkmıştı.

"Sana söz karıcığım,ölene kadar kalbimde sen olacaksın."Yüzüme yaklaştı ve gözlerimden öptü."Sana söz karıcığım, senden başka gözlere yenik düşmeyeceğim."dedi.Kafamı aşağıya eğip gülümsedim.

"Çocuğumuzun adı..."Gözlerimi,gözlerine diktim.Ellerimi karnıma götürdüm. "Cinsiyeti ne olursa olsun, Umut olsun."dedim.

Giray kocaman gülümsedi."Çünkü bizim umudumuz hiç bir zaman bitmedi.Biz hep bir umuda tutunduk..."dedi.Dediklerimi tekrardan tamamlamıştı.

Boynuna sıkıca sarıldım.Eğilip boynundan öptüm."Hiç bir zaman bitmedi..."

"Olsun karım,çocuğumuzun adı Umut olsun.Bizim Umudumuz..."dedi.Tekrardan gülümsedim.

Giray'dan...

Üzerimde ki kıyafetleri çıkardım ve Ada'nın yanına uzandım.Ada ellerini göğsümde gezdirdi.Her elleyişi bedenimi titretir cinstendi.Eğilip göğsümden öptüğünde, bedenim kökten kaskatı kesilmişti.

Saçlarının göğsüme dağılması,görüp görebileceğim en güzel manzaraydı.

Ada dolgun dudaklarını,ısırıp kızarttıkça kendimden geçtiğimi hissediyordum. Yavaşça üzerinde ki saten geceliği çıkardı.Artık sadece dantelden oluşan iç çamaşırları ile kalmıştı.Beyaz göğüsleri kırmızı danteller arasından resmen beni çağırıyordu.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin