Gözlerim yavaşça karanlığı terkederken,aydınlığa doğru ilerliyordu.
Karşımda gördüğüm siyaha çalan bir çift göz ile istemsizce gülümsedim.İkimiz de hayattaydık ve ikimiz hala yan yanaydık.
Ellerimde güven veren, korkmama engel olan o güzel ellerini hissettim.
Gözleri heyecanla gözlerime daldı.Elleri yüzümde gezindi."Uyandı baba."dedi.
Sesi kulaklarıma vardıkça şükrediyordum.Hala yüzümde duran gülümseme ona da varmıştı.Dudakları iki yana kıvrılmıştı.
"Mutlusun bakıyorum."dedi sırıtarak.Ellerini saçlarıma götürdü.Eğilip alnımdan öptü.Giray'ın babası bana endişe ile bakıyordu.
"Merhaba Ada.Konuşmak ister misin?"diye sordu.Galiba çok fazla susmuştum.Hafifçe gülümsedim.Bu sefer gözüme Mehmet'in bakışları takıldı.Oda buradaydı.Kafamı yana çevirdiğimde bir çok takım elbiseli adam daha vardı.
Kanepede dikleştim ve kendimi kanepeye yasladım.Giray dizlerimi tutmuş ve kanepenin önünde oturmuştu.
Giray'ın babası da yanıma geçip oturdu.
"Adamlara ne oldu?"diye sordum.Giray ilk olarak Mehmet'e baktı sonra babasına baktı.
"Aydın amca size tuzak kurabileceklerini söyledi bana.Evlerinde ajanımız varda...Bende sizin burada olduğunuzu biliyordum.Geldigimizde iş işten geçmek üzereydi.Saldırmak zorunda kaldık.Sende sanırım korkudan bayıldın."dedi Mehmet.Gözlerim Mehmet'ten,Giray'a kaydı.Giray'ın gözündeki öfkeyi görebiliyordum.Sinirle ellerini yumruk yapmış sıkıyordu.
Yumruk yaptığı ellerini tuttum.Gözlerimi güven vererek kapatıp açtım.
"Baran Ağa,sana zarar vereceğini zannetmiş kusurumuza bakma kızım.Geç kaldık biraz."dedi Aydın Bey.
Baba desene kızım.
"Öyle şey mi olur?Siz beni değil...bizi kurtardınız Aydın Bey."dedim gülümseyerek.
Aydın Bey yavaşca bana yaklaştı.Ellerini dizimin üzerine koydu.
"Allah var önceden olmaz bu kız Giray,en doğrusu Nazlı derdim ama anladım ki konu güçlü olmak değil yürekli olmakmış.Sen oğluma bir şey olmasın diye kendi ölümüne razı geldin kızım...ne yapsak hakkın ödenmez."dedi.Ela gözleri pişman olduğunu haykırıyordu.
"Hakkımı sadece bize zarar vermeyerek ödeyebilirsiniz Aydın Bey."dedim. Gülümsedim ve Giray'ın ellerini daha sıkı tuttum.
"Aydın Baba."dedi Aydın Bey.Yani baba...
"Pekala Aydın Baba..."dedim.Giray küçük bir kahkaha atmıştı.Mehmet yüzünü elleriyle kapatmış ve kıkırdamıştı.
"Şimdi ne olacak?"diye sordu Mehmet,Aydın babaya bakarken.Giray sıkıntılı bir nefes verdi.
"Baba 5 adamını öldürdük.Bize elbet zarar vermek isteyecekler."dedi Giray.Kanım donmuştu.Benim olduğum yerde 5 adam mı öldürülmüştü?
"Ne!?"diye yüksek sesle sordum.
"Kızım biliyorum anormal bir durum ama onlar ölmeseydi,sen yaşamıyor olacaktın."dedi Aydın Baba.
Acıyla gülümsedim."Onların bir suçu yoktu."dedim.Giray ellerime eğilip,öpmüştü.
"Ada,onlar bunu göze alarak onun adamı oluyorlar.Senin suçun neydi ki bu akşam ölebilirdin?"dedi.Haklıydı ama insan garip oluyordu.
Nede olsa benim yüzümden beş can ve bilmediğim kaç insanın hayatı değişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...