56.BÖLÜM:SONSUZ AŞK

3.8K 176 199
                                    

Merhaba arkadaşlar.Bölüme geçmeden bazı konulardan bahsetmek istiyorum.
Öncelikle bazı yorumlar çok aşağlayıcı.
Demek istediğim öncelikle eleştiri yaparken bunları benimde okuduğumu bilin.

Bir diğer konu Nehirtokgoz49 bu güzel okuruma teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten destek vermesi çok içten ve sevecendi.Ayrıca bu güzel okurum gibi bana destek veren herkesi çok çok çok öpüyorum.

Diğer bir konu,kitabım bir öğretmen-öğrenci ilişkisi kapsamında başlayıp,ilerleyen bölümlerde okul alt yapısına son verilmiştir.
İlk bölümlerde yapılan bazı kitaplara benzetme konusu günden güne daha fazla canımı sıkmaya başlamıştır.

Bu yüzden bazı düzenlemeler yapmaya karar vermiştim.Ve artık benzerlik olan bir kısım olmadığını düşünüyorum.
Kitap tamamen benim hayal ürünüme ve düşüncem yönelimine sahiptir.

Diğer bir konu,yeni bir kurguya başladım.
"Aşk-ı muhal."desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.Kitaba profilimden ulaşabilirsiniz.

Ayrıca bu bölümde +18 sahneler olacak. Belirteceğim zaten.Fakat kısa tutmamın sebebi,bu bölümleri yazmak gerçekten zorlayıcı oluyor.Ki ben zorlanıyorum.
Bu yüzden tatmin olmanız için elimden geleni yapacağım fakat eğer tatmin olmazsanız özür diliyorum.

Sizi çok seviyorum.

Keyifli okumalar.

______________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


______________________________________________

"E karıcığım."elleri saçlarımda gezinmeye başlamıştı."Diyorum ki şu vahşi aslana özlem çektiği bedenini hediye mi etsen?"

Küçük bir kahkaha attım.

"Ben bir şeyi artık netleştirdim."

Dedim.Ellerim saçlarında gezerken.

"Neyi?"

Diye sordu.Saçlarımda ki elleri durmuştu.
Loş ışıkta gözlerinin parlaklığına gülümsedim.

"Bence biz cidden hastayız.Baksana daha sabah birbirimizi yiyorduk.Şimdi ise nasılız?Bence kesinlikle hastayız."

Dedim.Gülmüştü.Gözleri kısılmıştı ve bu görüntü benim arzumu dürtülemişti.

"Hasta değiliz Ada.Aşığız.Bazen bende düşünüyorum.Hatta şaşırıyorum ama Mehmet aşık olduğumuzu söyledi."

Dedi.Güldüm.Bir bacağımı Giray'ın bacağının üzerine attım.

"O nereden biliyormuş aşkı da sana akıl veriyor?"

Dediğimde Giray bilmem der gibi ağzını büktü.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin