53.BÖLÜM:GEÇ KALAN İSTEME

3.7K 174 133
                                    

Giray ile arabaya binmiş evimize gidiyorduk.Diğer arabayı da Boran gelip alacaktı.

İçim huzurla dolu kalbim ise Giray'la doluydu.

"Aşkım bir şey soracağım?"dediğim de Giray gülümseyerek bana baktı."Sor aşkım dedi."

Gözlerinin içine baktım.Ara ara bana bakıyordu.

"Diyorum ki gitsek ya buralardan.Sen o silah işlerini bıraksan.Yeni bir hayat kursak?"Giray gözlerimin içine baktı ve gülümsedi.

"Hepsi olacak bir tanem."Elimi tuttu ve ovaladı."İnan hepsi alacak."dedi.Ellerini daha da sıkı tuttum.

"Mesela şöyle güzel bir cadde de küçük bir dükkan.Adı da Umut veren lokanta olsun. Kırmızı beyaz kareli örtüler,üzerinde küçük vazoda çiçekler...Kendi emeklerimizle yaptığımız yemekler.İzmir okulda.Oradan geliyor böyle.Ne bileyim ya mutlu ve sıradan bir hayat."dedim iç çekerek.

"Hım.O zaman bir de duvarlar yeşile yakın bir ton olsun.Bir de dilek ağacı koyarız kapının kenarına."dedi.Gözlerim heyecanla büyüdü."Çok güzel olur."dedim.

"Bizim içinde olduğumuz her şey güzel olur sevgilim."dedi Giray.

Gülümsedim ve ellerinden sıkıca tuttum.
Kırmızı ışıkta durduğumuz da Giray'a baktım ama o dikiz aynalarından durmadan bir yerlere bakmakla meşguldü.

"Aşkım?"

"Efendim aşkım?"Diye sordu.

"Bir tanem sence İzmir'e ne hediye alalım?"diye sorduğum da Giray bana baktı ve gülümsemeye çalıştı.

"Ne istersin?"diye sordu ve bir daha dikiz aynasından dışarıya baktı.

"Bilmem böyle eğitimli bir şey olsun." dedim.Giray gülümsedi."Olur alalım papatyam."

Sarı ışık yandığında Giray aniden gaza basmış ve sağa sapmıştı.Ani hareketiyle sarsılmıştım.

"Ne oluyor Giray?"diye sordum sitemle. Garip garip hareketler yapıyordu. Sinir olmuştum istemsizce.

"Bir şey yok sıkı tutun."dedi.Ellerimle kapının kulpunu tuttum.

"Ne oldu!"dedim tekrardan sitemle.

"Babamın alacaklıları.Babam ölünce benim peşime takıldılar."dedi.Kaşlarım çatıldı. Aslında alışmıştım ve artık sitem edip onu daha fazla üzmek istemiyordum.Kocamı tehdit eden bir nevi beni de tehdit etmiş olurdu.

"Silahın var mı?"diye sorduğumda şaşkınlıkla bana baktı."Evet neden?"diye sorduğunda ellerimi uzattım ve belinden silahı aldım.Camı indirdim ve bedenimin yarısını çıkarıp arkadan bizi takip eden araca bir el ateş ettim.

Araçta olan sürücü bir an şaşkınlıkla sağ sol yaptı.Araba kaymıştı.Zeminin ıslak olması işime daha fazla yarardı.

"Dikkat et Ada."dedi bağırarak.Sürücünün yanında ki adama nişan aldım ve bir el daha ateş ettim.

Ölmüştü.

"Nasıl lan?"diye sordu Giray şaşırarak. "Boran bile vuramıyor bazen."dediğinde de koltuklarım kabarmıştı.

"Tetikçin ben olurum o zaman."dediğim de Giray arabayı sola saptırdı.Ellerim ile araca tutundum.Sürücü olan adam hala peşimizdeydi.

"Olur bence daha iyi olur."Arabayı bu sefer daha da hızlandırdı."Aşkım 3 dediğim de hızlıca tutunacaksın.Çünkü arabayı durduracağım.Durdurduğum an adama sıkabilir misin?"diye sordu.Umudu vardı.

"Aşkım az önce ki şanstı ne yalan söyleyeyim.Şimdi emin değilim."dedim.

Giray sıkıca direksyonu tuttu."O zaman işini daha kolaylaştırıyorum.İleriki kaviste aniden adama doğru döneceğim.Arabalar yüz yüze geldiğinde adama sıkacaksın." dedi.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin