Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir evde uyandığımı anlamıştım.Hemen ayağa kalktım ve afallayarak etrafa bakındım. Cama koştum ve perdeyi açtığım da pencere yerine,tahta bir duvar vardı.Sanki pencerenin önüne tahta takılmıştı.
Neler oluyordu yine!Yine bu siktiğim hayatta ne saçma bir ana düşmüştüm ben?
Tekrardan mı bu saçma şeyleri yaşıyordum. Hızlıca kapıya yöneldim ve kapının kulpunu açmaya çalıştım.Kapı kilitliydi.
Sinirle ellerimi saçlarıma attım ve sertçe çektim.Hayır bir daha bu allahın belası kötü şeyleri yaşamak istemiyordum.Etrafa bakındım.Hiç bir şey yoktu.Bomboş bir oda.Sadece bir yatak.SADECE BİR YATAK VARDI.Kalbime bir sancı girmişti.
Giray neredeydi?Kızım neredeydi?Benim kocaman ailem neredeydi?
Nefesimi derin derin içime çekmeye çalıştım.Şuan delirmek üzereydim. Gerçekten çığlıklar atarak ağlamak istiyordum.BEN BU DURUMDAN ÇOK SIKILMIŞTIM.
Giray'ın her zaman cenneti yaşatıp,en sonunda beni cehenneme atmasından bıkmıştım.Boğazımı sıkıca tuttum.3 yıldır panik atak geçiriyordum ve şuan bunun tutmasının hiç yeri değildi.
Yatağın kenarına oturdum ve sinirle saçlarımı yolmaya başladım.
Boğulduğumu hissediyordum.Gerçekten boğulduğumu hissediyordum.Sertçe bedenimi yere serdim.Sinir krizi geçiriyordum.Aşık olmak bu muydu?
Bu muydu?İç sesim çığlıklar içinde tepki vermemi isterken ben ise,yere uzanmış nefes almaya çalışıyordum.
Sertçe boynumu tuttum.Nefes almakta zorlanıyordum ama nefes almak yerine sertçe boynumu sıkıyordum.Ölmek istiyordum.Ben artık ölmek istiyordum. Hayattan nefret ediyordum.Aşık olmaktan nefret ediyordum.Ben aşktan nefret ediyordum.
Bıkmıştım.Savaşmak istiyordum ama her zaman kaçırılmaktan,ölümün hemen eşiğinde olmaktan,kızıma her an zarar gelecek korkusundan sıkılmıştım.
Delirecektim ya! Benim bu odada ne işim vardı.Ben nasıl buraya gelmiştim.Burası İzmir'di.İzmir özgürdü.İzmir bağımsızdı.
Ben neden özgür değildim.Ben neden sadece bir yatağın bulunduğu, siktiğimin bir odasındaydım.
Kalkmam gerekiyordu.Nefesim boğazıma tıkanarak ayağa kalktım.Etrafa bakındım tekrardan ama tekrardan,bir şeyin olmadığını anlamam hiç de geç sürmedi.
Sertçe kapıya vurmaya başladım."İmdat!Kimse yok mu İmdat!"diye bağırdım.
Kapıya o kadar sert vuruyordum ki kapının sesi kulağımı ağrıtıyordu.Kapının çıkardığı gıcık sesten başka bir ses yoktu.Kimse yoksa ben neden buradaydım.
Kapıyı bırakıp,cama doğru koştum.Ellerimle sertçe cama vurmaya başladım.O kadar sert vuruyordum ki elime tahtanın kıymıkları batmıştı.Ellerimde hissettiğim sızı ile daha sert vurmaya başladım.Kimse yoktu.Kimse yoktu.Ben her zaman ki gibi tektim.Yere oturdum ve saçlarımı ellerimin arasına aldım.
Bağırarak ağlamaya başladım."Aşktan nefret ediyorum."diye bağırdım."Ama aşka da aşığım."diye bağırdım tekrardan.
Hepsi Giray yüzünden.Hepsi onun yüzünden.Biz mutluyduk.Biz özgürdük.Yine girdi hayatımıza,yine girdi.
"Sus konuşma sus!"diye bağırdım.Aklımda ki düşünceler beni kökten ele geçiriyordu.
Mafya o.O cani.O da cani.O da bir cani.Ya İzmir'e de bir şey olmuşsa.Hepsi senin o salak fikirlerin yüzünden.Salaksın sen!Aptalsın!Safsın!Giray sana zarar veriyor.Bu aşk değil.Zarar veriyor.Sana..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNG
Romance{TAMAMLANDI} O siyah kadar tehlikeli bir adam.Ben ateş kadar yakıcı bir kadın.Ve bizi birbirimize bağlayan zehirli bir aşk... Hikaye tamamen hayal ürünü olup,gerçek kişi ve kurumlarla bir alakası bulunmamaktadır. YAYINLANMA TARİHİ:9 ARALIK 2023...