29.BÖLÜM

6.9K 292 49
                                    

Uyandığımda Giray yanımda yoktu.Yataktan kalktım ve banyoya girdim.

Duşa girdim ve sıcak bir duş aldım.Çıktıktan sonra kurunup,kıyafetlerimi giydim.

Aşağıya indiğimde Mercan abla kahvaltı masasını hazırlıyordu.

Mercan ablanın yanına gittim ve ağzıma bir zeytin attım.

"Giray'a bahsettin mi durumdan?"diye sordu Mercan abla.Gözlerim onun üzerinde durdu.

"Hayır.Henüz bilmesini istemiyorum." dedim.Mercan abla çekinerek masayı düzenliyordu.Gözleri kaçamak olarak bana değiyordu.

"Bir şey mi oldu?"diye sordum.Mercan abla yüzüme baktı.Tekrardan masaya gözlerini götürdü.Masaya bir çatal bıraktı ve yüzüme baktı.

"Şurada bir oturalım mı kızım?" dedi. Yavaşça kanepeye geçip oturdum.Mercan ablanın eli ayağına dolanmıştı.

"Kızım..."derin bir nefes çekti.Etrafı yokladı.

"Kızım Kuzey...onunla konuştum.Çok kötü Ada hem de çok...Seni...Seni görmek istiyor.Belki iyi gelirsin ona."Gözlerim aşağıya doğru kaydı.

"Mercan abla o adam en son beni kaçırdı.Giray'ı vurdu.Şimdi nasıl gidip ona destek olayım.Olamam ki..."dedim.Mercan abla utanarak önüne eğildi.

"Biliyorum kızım.Vallaha bak ben bile olsam böyle düşünürdüm.Ama olanları biliyorsun belli ki...Ben gidip destek olsam da ona ilaç olamam.O benim oğlum gibi onu da..."gözünden iki damla yaş süzüldü."Onu da kaybetmek istemiyorum."dedi.

Dolan gözlerimle hala aşağıya bakıyordum.
"Tamam ama sadece yarım saat." dedim. Mercan abla göz yaşlarını sildi ve gülümsedi.

"Olur Ada'm olur.Teşekkür ederim." dedi. Uzanıp sarıldım.

"Bana desteğin yeter Mercan ablam.Sen üzülme yeter ki."dedim.Gülümsedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı.

"Bizim lokanta var ya oraya gideceksin." dedi.Kafamı onaylar biçimde salladım.

Kalktım ve evden çıktım.Boran'ı elimi sallayarak yanıma çağırdım.

"Buyur Yenge."dedi Boran.

"Nerede Giray?"diye sordum.

"Giray abim holdinge geçti.Toplantı varmış."dedi.

"Holding?"Bunların holdingide mi vardı?Gerçi mafyalığın birinci kuralıydı.Klasik.

"Aile şirketi."dedi Boran.

"Araba anahtarını alayım."dedim ellerimi Boran'a doğru uzatırken.

"Yenge,Giray abim kesin talimat verdi.Yenge tek gitmeyecek bir yere diye."Kaşlarım çatıldı.

"O Giray abine,'Yenge sana selam gönderdi'de."Boran şaşkınca yüzüme baktı.Ellerimi salladım.Biraz daha beni uğraştırırsa mafyanın ta kendisi ben olacaktım.

"Ama Yenge kesin tali-"

"Başlatma talimatına VER!"bağırmam ile Boran sıçramıştı.

Cebinden bir anahtar çıkardı ve elime bıraktı.

"Aferin."dedim ve arabaya bindim.Allah beni korusundu amindi.

Arabayı lokantanın önüne park ettiğim de Kuzey'in de arabası buradaydı.Ellerim hala direksyonun üzerinde öylece lokantaya bakıyordum.Girip girmemek konusunda emin değildim ve fakat Mercan abla bana çok destekçi olmuştu.Hamile olduğumu kimseye söyleme dediğim için söylememişti.Gerçekten büyük bir ikilem içerisindeydim.

TÜRKÇE HOCAM|YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin