Okunma ve vote sayısı çoğalıyoorr çok teşekkür ederim😻😻 umarım gittikçe çoğalır 🥹
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️Gördüğüm haberde hem ben hem de Altay vardı. İlişkimizi gizli yaşayacaktık ama gördüğüme göre birileri bizim hakkımızda konuşmaya başlamış. Neyse ki kanıtlayan bir şey yoktu. Benim açımdan sorun olmazdı ama Altay... bu zamana kadar hiç bir ilişkisi hakkında konuştuğunu görmemiştim ya da medyaya kasıtlı yansıtmamıştı. Ben böyle değilim aslında. Önceki ilişkim hakkında sosyal medyada paylaşımlar yapıp magazine açıklamada bile bulunmuştum. Tabii 2 sene önce falandı bu. Altaya bu haberin ssini alıp attıktan sonra magazini okumaya devam ettim. Antremanda bakamayacağı için cevaplamasına daha çokkk var. Bir diğer haberde ise yeniden benim işime geri dönüp dönmeyeceğim yazıyordu. "Dönmicem kardeşim salın beni. En sonunda çıkıp küfür edicem sonra ben kötü olucam ya!" Kendi kendime konuştum. Yine.
Alışıldık benim için yalnız yaşamaktan kaybaklanan bir şeydi bu. Bir süre sonra acıktığımı fark edip mutfağa geçtim. Salata yapmaya koyulmuşken çalan telefonu yanıma alıp hoparlörü açıp tezgaha bıraktım. "Efendim bebis?" Gözde aramıştı...
"Simayy yarın maçtayız dimii" kaşlarımı çattım. Haberden sonra gitmem doğru olur muydu bilmiyorum. "Haberi gördün mü Gözde?" "Yoo ne haberi" offf açıklaması var şimdi. "Altay ve ben hakkında ilişki iddiaları var. Normalde maça gelicektim ama bu haberden sonra Altay fikrimi değişmemi isteyebilir. Sonuçta ilişkilerini gizli yaşıyor" ofladı "Altay'ın senden önceki ilişkileri boş ve geneli geçiciydi çünkü" bu dediğiyle duraksadım. Ya bende boş ve geçici bir hevessem onun için? "Nasıl yani?" "Yani senin gibi değildi diyorum. Hatta yurt dışından olanı bile var. O yüzden takma Altayla konuşun en azından maça gel ama çok gözükme biz hallederiz orasını" "tamam. Ben haber veririm sana" "tamam güzelimm görüşürüz Can uyandı yanına gitmeliyim" "görüşürüz". Telefonu kapatıp salata malzemelerini kesmeye devam ederken Gözde'nin dediği de aklımda dolanıyordu. O kadar derin düşünmüştüm ki salatayla birlikte elimi de kesmiştim. "Ananın! Derin kesildi bide yaa" su tutup peçeteyle kapadım ama derin olduğu için fazla kanıyordu. Daha fazla peçete alıp bastırmaya başladım ve kenardaki sandalyeye oturdum. Yanımdaki telefona gelen mesajla gülümsemeye başladım.
"İstedikleri kadar konuşup haber yapsınlar. Seni üzücekleri bir haber olmadığı sürece yalanlamayacağım. İlişkimizi gizli saklı yaşamak istemiyorum.
Gözde galiba haklıydı. Onun için farklıydım sanırım. Hala içimdeki şüpheden kurtulamıyordum. Düşüncelere dalmışken gelen diğer mesajı okudum.
Antremandan sonra yanına gelebilir miyim? Tek uyumak istemiyorum kendine alıştırdın.
Gülümsemem büyümüştü çünkü bende onsuz uyuyamayacağıma adım gibi emindim. Hemen olumlu cevap verip elimdeki peçeteyi değiştirdim. Elimi tutarak salona ilerledim ve koltuğa oturup başımı geriye yasladım. Hala aynı konu vardı aklımda. Kafamdakilerden sadece şarkıyla kurtulabilirdim telefonumu aldım ve şarkıyı açıp kafamı tekrar geriye yaslayıp tavanı izlemeye başladım.
🎶Ankara'yla bozuşuruz🎶
Kapının çalmasıyla müziği durdurdum ve kapıya doğru koştum. Kapıda elinde beyaz gül buketiyle beni bekleyen Altayla karşılaştım. Beni görünce gülümsemesi büyüyüp gözleri parlamaya başlamıştı.
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Ay bu bölüm çok uzun ve bos oldu o yüzden bu gece bir bölüm daha atmayı düşünüyorum. Düşük bir ihtimalle yetişmezse yarına bırakabilirim. Vote atmayı unutmayın lütfen ❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
ChickLit"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."