"Başıma gelen en güzel şey..."

245 8 1
                                    

Telefonumun çalmasıyla Altay'ın göğüsünden kalkıp telefonu aldım. Yabancı numarayı gördüğümde ayılmaya çalışıyordum. "Kim?" Altay'da uyanmış merakla bana bakıyordu. "Bilmiyorum. Yabancı numara. Açmalı mıyım?" Altay telefonu elimden alıp kapadı. Kendi telefonuna numarayı yazıp aradığında numara meşgule aldı. "Babam mı acaba..."
Altay ensesini ovalayıp cevapladı. "Bilemiyorum ama geri uyumak istiyorum" gülümsedim. "O zaman sarıl bana istediğin kadar uyu" o kadar sersemdi ki. Bana sarılıp geri uykusuna döndü. Bir süre onu izledikten sonra bende uyumuştum. Zaten uyandığımızda hava yeni aydınlanmıştı.

ALTAY'dan

Uyandığımda Simay yanımda değildi. Aşağıdan sesi gelmesiyle gülümsememi durduramazdım. Sesi o kadar güzeldi ki. Aşağı inip mutfak kapısından onu izlemeye başladım. Hem dans edip hemde şarkıya eşlik ediyorken beni fark etmemişti bile.

Toprak yağmura ben sana aşık olduk yeniden...

İmkansız gibi görünen bu mesele...

Girdi aklıma her sabah tanıdık bir melodi. Sen miydin sebebiiii

Şarkının sesini kıstığımda kendi sesi çok daha belirginleştiğinde kapandığını fark edip bana döndü.
"Ya ALTAY!" Gülmeye başladım. "Neden kapatıyosun sesim ortaya çıkıyoo."
Yanına gidip tezgaha yaslandım. "Sesin ortadaydı zaten. Ayrıca o kadar güzel sesin var ki" utangaç gülümsemesini bana sunup elindeki bıçakla salatalığı doğramaya devam etti.
"Bugün antreman yapıcam. Gelir misin benimle?"
"Olurrr. Samadırada mı?" Başımı olumlu anlamda salladım. "Ama kapalı salonda. Hatta sende yaparsın bişeyler" gözlerini havaya kaldırıp bekledikten sonra gülümsedi. "Olur aslında. Sağlam kahvaltı lazım ama hadi bunları masaya götür işe yara biraz"

Her şeyi masaya taşıdıktan sonra kahvaltı yapıp tekrar topladık. Yukarı çıkıp hazırlandıktan sonra Samandıra'ya doğru yola çıktık.

"Ya bu şarkıları sevmedim ben" "Ay Altay hiç birini beğenmiyosun ki be! Valla dövücem he seni"
"Tamam askım demedim bisey niye kızıyon ki. Seninle de bisey konusulmuyo ayol"
"Ayol?" "Hee ayol" ikimizde gülmeye başladığımızda Simay başını omzuma yaslayıp yanağımı okşarken hala gülüyordu. "Ayol diyo ya Allahıııımmmm"

"Ya tamam boşluğuma geldi" "ayol desene bidaha"
Gülümsedim "niye ayool" tekrar gülmeye başladı başladık daha doğrusu. "Ayy karnım ağrıdı. Altay bidaha yap" gülmeye devam ederken o kadar güzel gözüküyordu ki...

"Başka zaman başkaaa. Kıp kırmızı oldun gülmekten" yanağını sıkıp arabayı park ettim.

"Hadi bakalııımm" çantaları alıp arabadan indik. Samandıra normale göre boştu. Kapalı salona geçip giyindik.

"Evet kaptann napıyoruz" ellerimi birleştirip karşısına dikildim. "İlk önce 20 dakika koşuyoruz. Sonra da kol çalışıyoruz."
"Anlasıldıı" gülümsedim.

Gün boyu salondaydık. Simay'ın bir çok hareketi zaten yapabiliyo olması beni şaşırtmıştı. Sporla önceden ilgilendiği belliydi.

Antremanı tamamladıktan sonra üstümüzü değiştirip arabaya geçtiğimizde Simay gözünü açamayacak kadar yorgundu. "Kemeri bağladın mı güzelim?" Sersem bi şekilde "hı?"
Ona doğru eğilip kemerini bağlayıp arabayı eve doğru sürmeye başladım. Simayda koltuğa sinip kapşonunu kapatmış uykuyla uyanıklık arasındaydı. "Altay susadım"
"Su arkada çantanın içinde bebeğim." "Ayy oraya kadar üşendim" gülümsedim. Uykulu halini çok seviyorum...

Eve vardığımızda çoktan uykuya dalmıştı. Çantaları arabada bırakıp Simayı kucağıma aldım ve salona götürdüm. Onu göğüsüme yatırıp televizyonla ilgilenmeye başladım.

⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

İyi seneler asklarimmm. Hepiniz için iyi şeylerin olduğu bir sene olsun❤️

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin