"Dünyanın en güzel kızı"

309 10 0
                                    

Hosgeldiniizzz. Rica etsem kitabın gidişatı hakkında yorum yapabilir misiniz? Eklememi istediğiniz şeyler varsa da yazabilirsiniz. Vote atarsanız da çok sevinirim iyi okumalar💙💙💙💙

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Altay'ın göğüsünde yatmaya devam ediyordum. Aynı zamanda telefonda ilgileniyordum. Hatta ilgileniyorduk. Ben telefona bakarken Altay saçımla oynayıp arada bir telefona bakıyordu.
Akşam üzeri Gözdelere gideceğimiz için hazırlanmalıydık. "Ben eve geçip üstümü değiştirsem olur mu güzelim?" Başımı olumlu anlamda salladım. "Anahtarı da al bende yukarda hazırlanırım" gülümseyip dudağımın hemen yanına yanağıma bir öpücük bırakıp çıktı. Bende odama gidip duş aldım ardından giyinme odama geçip kıyafetimi kenara ayırdım. Banyoya geri dönüp yüzümü makyaja hazırladıktan sonra saçımı yaptım ve makyaj masama oturdum. Sade bir makyaj yapıp giyinme odamda üstümü giydim. Her zamanki aynamda kendime baktığımda oldukça beğenmiştim.
Aşağıdan gelen seslerle Altay'ın geldiğini anlayabildiğimde ayakkabılarımı seçmeye çalışıyordum. "Hiç ayakkabım yok ama benim ya!"
"Ayakkabılarınla mağaza açılır ama sen bilirsin güzelim" bir anda irkilip arkama baktığımda kapıya yaslanmış Altayı görüp gülümsedim. Kombinlerimiz o kadar benzemiş ki. "Hem kombinimiz aynı renkler sende beyaz ayakkabılardan birini giyersen uyumlu oluruz" yanıma gelip raftan bir ayakkabı seçti ve bana gösterdi. "Olurr bunu giyerim. Haa bir de Can'ın yeleği bendeydi onu unutmamalıyım bak." Hızla odamdaki yeleği aldım ve aşağı indik. Evden çıkıp arabaya geçip İrfan ve Gözdenin evine doğru yola çıktık...
"Annemle konuştum evde hazırlanırken. Seni anlattım ona. Zaten benden önce ablam biraz bahsetmiş senden. Annemde tanımış hemen. Şu küçükken oynadığın diziyi izliyomuş herhalde"
Gülümsedim. "Eee bişey dedi mi hakkımda?"
Altay gülmeye başladı. "Bi mutlu oldu bak anlatamam. Sanki kendi sevgilisi"
"Selamda söyledi sana. Belki tanışırsınız bir gün"
"Olurr" yol boyunca Altay'ın ailesinden bahsetmiştik. Bizim ailenin durumlar biraz karışıktı Altay bunu bildiği için çok üstelememişti. Annem ve babam boşanıp tekrar evlenmişler ama ailelerinin zoruyla. İş evliliği gibi bişey yani. Bense 2. Evliliklerinde olmuşum. Bir süre sonra vardığımızda arabadan indik Altay elimi tuttu ve kapıyı çaldık.
"Hoşgeldiniiiizzz" Kucağında Canla bu sefer kapıyı Gözde açmıştı "Caaaaaann" hızla canı kucağıma alıp salona geçtim. Yemeğe kadar Canla vakit geçirdikten sonra yemek yedik. Gözde ve ben yemek sonrası da Canla ilgileniyorduk İrfan ve Altaysa takım hakkında ve Altay'ın transfer durumu hakkında konuşuyordu.
Yurt dışı olursa ne yapıcağımı hala bilemiyorum...
Sonuçta 1 ay olmadan ona öyle bir alıştım ki. Sanki 10 yıldır yanımdaymış gibi hissediyorum. Eğer yurt dışına transfer olursa ve biz hala birlikte kalırsak. Hiç düşünmeden yanında gidiceğime eminim. "Nerelere daldın yine?" Gözdenin sesiyle irkildim "hiç." "Hiç öyle mi? Ben biliyorum o bakışını. Altay'ın transfer olmasını düşünüyosun dimi. Konu açıldığından beri yüzün düştü." Resmen içimi okumuştu. "Her seferinde nasıl içimi okuyosun kızım sen!" Gülümsedi "Tanıyorum çünkü senii. Ama kafana takma lütfen. Rojin'de aynıydı. Evlilerdi tabi onlar. Ama sonuçta Ozan için ülke değiştirdi kız bak şimdi hallerine ne kadar güzel ve mutlular. Ben eminim ki Altay transfer olursa ki bu bir ihtimal. Siz o dönemde birlikte olursunuz ve sen hiç düşünmeden peşinden gidersin. Sonuçta Türk takımlarından çok bir tık yok. Ama yabancı takımlar..."
"Bilmiyorum. Daha çok yeni ama sanki çok uzun süredir tanıyo gibiyim. Hiç yanından ayrılmak istemiyorum. Annesine beni anlatmış biliyo musun"
Gözde gülümseyip omzumu okşadı. "Çok seviyo seni. İlk defa böyle görüyoruz onu. Sen onun için çok farklısın. O da senin için farklı. Ben seni de ilk defa bu kadar kapılmış görüyorum. Sen ya öyle hızlı bağlanıcak biri değilken Altaya şimdiden böyle bağlanmışsın. Birbirinize öyle güzel bakıyosunuz ki. Gözünüzden anlaşılıyo ne kadar aşık olduğunuz"
Aşık olduğumuz...
Haklıydı. Ben onun için o benim için...

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin