Koltukta geçirdiğim vakit ne kadar sıkıcı olsa da Aybars ve Altay'ın gülme sesleri beni gülümsetmeye yetiyordu. Telefonu kapayıp bahçeye geçtim. Birbirlerine pas atıyor Altaysa dizleri üzerine çökmüş Aybars'ın attığı tıpları tutuyordu.
"Simay! Bak şimdi dayım nasıl tutucakk" gülümseyip izlemeye devam ettim.
"Oğlum o senin yengen yengen. Simay diyo yaa" Dediğiyle gülmeye başladım. "Ya Altay! Sanane istediğini söyler çocuk" Aybars anlamayıp ikimize de şaşkınlıkla bakarken biz gülüyorduk. "Ama Simay desem ne olur ki" hala gülerken yanına gidip saçını okşadım. "İstediğin gibi seslen sen bakma dayına deli o""Aaa üstüme iyilik sağlık ayol" yine ayol... dediğinde tekrar gülmeye başladım. "Ay boşluğuma geliyo dediğinde gülüyorum yeteeerr"
Bahçede oyunlarına devam ettikten sonra ikiside yorulduğunda içeri geçtik. Aybars dizime yatmış televizyona bakarken Altay telefonda konuşuyoru. İngiltere falan dediğini duysamda çok takmayıp Aybars'ın saçıyla oynuyordum ki uyuduğunu fark ettim.
"Uyudu mu?" Başımı olumlu anlamda sallayıp gülümsedim. "Kimle konuşuyordun?" Derin bir iç çekip konuştu. "Sefa. Transfer görüşme falan diyor ama tatile gidiceğimizi söyledim. Tatilden sonra yoğun olucam belli." Yanağını okşayıp dudağımı büzdüm. Altay televizyonu kapayıp başını omzuma yasladı. Sessizce hatta fısıldayarak konuşuyorduk. "Aybars'ın uykusu hafiftir en ufak sese uyanır" gülümseyip cevap vermedim. Altay Aybars'ın saçlarında olan elimi tutup öptü ve baş parmağıyla okşamaya başladı.
Telefonuma gelen bildirime göz ucuyla baktığımda yabancı numara olmasıyla dikkatim arttı ve telefonu alıp mesajı okudum;
Numara: Senin yerin ailenin yanı. Lütfen onları üzme yanlarına git. Seni aramıyorlar ama İstanbul'a yerleştiler neresi olduğunu bilmiyorum. Dediklerimi dikkate al Simay...
"Bu ne şimdi" Altay başını kaldırıp telefonu elimden aldı ve mesajı okudu. Numarayı kendine atıp kendinden de başka birine attı. "Kim olduğunu öğreniriz şimdi" ofladım.
"Rahat bırakmayacaklar. Senide uğraştırmış olucam" Altay kaşlarını çattı. "Beni uğraştırmış olmazsın güzelim. Her zaman yanındayım demiştim ya sana." Gülümsedim
Bir süre sessizce oturduktan sonra Altay'ın ablasıyla gelmesiyle Aybars uyandı onlar gittikten sonra Altay ve ben televizyon başında yemek yedikten sonra tatil hakkında konuşmaya başladık.
"O zaman yarın valizleri hallederiz. Diğer sabahta çıkarız yola" başımı olumlu anlamda salladım. "O zaman benim eve geçmem gerek" Altay kaşlarını çattı "o zaman ilk önce senin eve geçer valizini hazırlarız sonra alıp geri bana döneriz. Burdan çıkarız zaten." Gülümsedik hala Altayla tatil yapıcak olmanın heyecanı vardı üzerimde. Bir süre daha konuştuktan sonra uyuduk.
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Selam! Babam hasta olduğu için bölümü kısa yazdım umarım beğenmişsinizdir yarın bölüm atar mıyım bilmiyorum sınavımdan dolayı ama bir sonraki bölüm oldukça uzun olucak söz🥹🫶🏼
Vote atmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
ChickLit"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."